puha sommerferie sydpå til 20.000kr for en uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Kloster

Ja det vidste jeg godt  Vi vælger ikke at tage ud at rejse. Har simpelthen ikke råd. Vi er 2 voksne og 3 børn på 7, 11 og 13 år. Har før surfet rundt og kigget. Kommer op omkring 20-25.000,- for EN uge!!!

Jamen det kommer ikke til at ske her hjemme. Havde jeg 25.000,- havde jeg fået lavet indkørsel, badeværelse, nyt køkken ell noget helt andet.

Det vildeste vi kan komme på i år, er at vi måske skal i et lånt sommerhus i Sverige i efterårsferien.

Men pyt, vores drenge er ikke vant til det, så alt ferie er godt for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

mortilnoahogmelina

Vi skal en tur til Tyrket i Juni månede .. - vi er 2 voksne og 1 baby , vi skal afsted 2 uger og vi har alt inklusiv . vi skal give 10200 det e så os med forsikringer da Tyrkiet kræver specielle forsikringer .

Men desværre er spanien meget dyr i industriferien . Vi ahr selv været meget der nede da jeg var barn som kør selv ferie .

Anmeld

2. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Mit råd er; Arranger jeres rejse selv. Det gør vi altid, og vi sparer MANGE penge. Køb flybilletter og feriebolig/hotel seperat.

Denne sommer skal vi til Costa Del Sol i Syspanien.

Vi har købt flybilletter på momondo.dk og har givet ca. 1.500 pr. billet tur/retur. En feriebolig - rækkehus med bad, køkken/stue og to soveværelser kan man få fra ca. 3.000 for en uge, og der er plads til 6 personer, og det er med fælles pool. Rejser man to familier, eller er man bare villigt til at betale lidt ekstra, kan man leje sin egen villa med privat pool for ca. 5.500 for en uge på Costa del Sol. Der er rigtig mange hyggelige byer langs kysten.

Min søster bor i fuengirola, så vi bor hos hende, men vi starter vores ferie i en dejlig by, der hedder Nerja, her skal vi give knap 1.800  kr. for fem dages leje af et fint rækkehus i kompleks med fælles pool, restaurant, bar minimarked mv. og i gåafstand til stranden.

(P.s vi rejser i juli - højsæson)

Billeje på Costa Del Sol kan man få meget billigt (fra ca. 1.200 for en uge inkl. forsikringer) - men mange steder er billeje ikke nødvendigt, da der er fin og hurtig kollektiv trafik.

Her er nogle af de sider vi har brugt til at finde feriebolig;

www.andaluciaholidays.com

www.feriebolig-spanien.dk

- bare google, der er masser af muligheder...

Mvh. Line.

Anmeld

2. maj 2011

JuelZ

Anonym skriver:

Sidder og surfer på nettet efter en ferierejse. Ville gerne have familien med til feks mallorca i juli mdr. SHIT det er dyrt ..omkring 20.000kr!! Vi er 2 voksne og 2 børn. Hvad har i gjort? Betalt for en dyr rejse eller bliver i hjemme?

Vi finder som regel afbudsrejser når vi skal til Mallorca.. og ellers venter vi til i starten eller slutningen af august for så er det ved at være uden for sæson, også falder prisen en del - eller en smule... jeg har aldrig taget på ferie hvor det har kostet 20.000kr ...

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Har kigget lidt på de sider i skrev..Synes ikke jeg kan finde noget:-(..Ser ikke ud som om den der jasøe flyver fra kastrup...Vil gerne have noget hvor det er nemt fordi vi har små børn med så det der med at vi først skal til at finde transport når vi kommer frem duer ikke rigtig. På fdm travel havde de slet ingen rejser til grækenland eller mallorca i juli mdr eller kan jeg i hvert fald ikke finde ud af det:-)

Anmeld

2. maj 2011

Tip!

Falk lauritsen og så nap en afbuds rejse... det kan du komme afsted en uge for 1500 kr incl halvpension...

Mine forældre rejser meget, og altid lige i sidste øjeblik...

Anmeld

2. maj 2011

Mi

Det lyder godt nok også dyrt  Det kan helt sikkert godt gøres billigere hvis i ikke er alt for kritiske med hotellet. Vi har lige været afsted to voksne og tre børn med all inclusive til 17000kr

www.stjerneleg.dk

Anmeld

2. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Sidder og surfer på nettet efter en ferierejse. Ville gerne have familien med til feks mallorca i juli mdr. SHIT det er dyrt ..omkring 20.000kr!! Vi er 2 voksne og 2 børn. Hvad har i gjort? Betalt for en dyr rejse eller bliver i hjemme?

Rejs udenfor sæson

Anmeld

2. maj 2011

Mathilde

Vi har lige fundet en rejse til Tyrkiet med all inclusive til godt 8.000kr for 2 voksne og 1 barn (hun er så lige under 2 år og er derfor ikke ret dyr at have med). Hotellet ser vildt lækkert ud! Og så er afrejse i slutningen af maj og derfor ikke det dyreste tidspunkt at rejse på.

Vi har dog ikke bestilt endnu, men det gør vi nok idag.

Anmeld

2. maj 2011

Mette+Mathias

Vi har (i januar godtnok, men så meget dyrere er flybilletterne ikke nu) bestilt fly fra Aalborg til Kreta, og hjemkomst 14 dage senere. Pris: knap 10.000 incl. gebyrer, kufferter osv. (og vi er altså 3 voksne og 1 barn).

Så har vi bestilt en lejlighed med stue, køkken og soveværelse i 14 dage lidt udenfor Chania, - pris 8.500.

Pris i alt 18.500 - og det er vel at mærke for 2 uger og for 3 voksne og 1 barn (vores datter er 16 til den tid, så hun tæller som voksen).

Nå ja, og så er det i højsæsonen, - fra 25/7-8/8.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.