puha sommerferie sydpå til 20.000kr for en uge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Mette+Mathias skriver:

Vi har (i januar godtnok, men så meget dyrere er flybilletterne ikke nu) bestilt fly fra Aalborg til Kreta, og hjemkomst 14 dage senere. Pris: knap 10.000 incl. gebyrer, kufferter osv. (og vi er altså 3 voksne og 1 barn).

Så har vi bestilt en lejlighed med stue, køkken og soveværelse i 14 dage lidt udenfor Chania, - pris 8.500.

Pris i alt 18.500 - og det er vel at mærke for 2 uger og for 3 voksne og 1 barn (vores datter er 16 til den tid, så hun tæller som voksen).

Nå ja, og så er det i højsæsonen, - fra 25/7-8/8.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Hvilket selskab har i bestilt ved?

Anmeld

2. maj 2011

Mi

Anonym skriver:

Vi bestilte ved Apollo og boede på Green Garden Resort på Tenerife. Det var et godt hotel.

Anmeld

2. maj 2011

Mette+Mathias

Anonym skriver:

Er det mig du spørger?

Fly er bestilt hos cimbersterling og hotel booket via booking.dk.

Anmeld

2. maj 2011

tinasmor

Anonym skriver:

Vi vil ikke til Tyrkiet da vi har oplvet Tyrkiet en gang i juli mdr..det var så varmt! Jeg har været inde og søge på fdm travel de havde ingen rejser i juli mdr til grækenland elller mallorca:-(Jeg må søge videre..

Men er Spanien og Grækenland ikke også mega varmt i Juli måned?

Anmeld

2. maj 2011

tinasmor

mamiolvi skriver:

Hej
vi har valgt at tage til Bulgarien, ved godt det ikke er spanien, men vi kommer afsted 2 voksne og 3 børn for 9500 kr.. godt nok den 7 juni...

http://www.spies.dk/vaelg-hotellet?ItemId=6738& ;SelectedPackage=59_c3_VAR4_FLAM2_SD2%3a6_H12-2Xc1 _E3_BLLd201106073_VAR8%3a2_SD2_211%3a&BookingQ uery=-1%3a6730%3ad2011060712676%3a0%3a8%3an0%3a5_4 2%3a42%3a10%3a10%3a11%3a-1%3a2%3a&UseBookingFl ow=True

Ja prisen får et gevaldigt dyk opaf fra starten af juni og så i forhold til Juli hvor der er industriferie, der er helt sikkert mange penge at spare hvis man rejser tidligere eller senere.

Rigtig god tur

Anmeld

2. maj 2011

Muffinmus

hmm, 20.000 kr er biligt i den dyerste måned til mallorca:-)

I vælger jo netop den dyreste måned overhoved og en relativ dyr destination.

Men har i pengene ville jeg rejse, har i ikke og skal enten låne eller leve meget småt længe så ville jeg ikke.

Altaernativt må i vælge et biligere sted eller vente på last minute rejser, men det er ikke altid det  bedste med børn.

Anmeld

2. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Hvad med Bulgarien nogen der kender det? Golden sands?? Det ser ret billigt ud selv i højsæsone:-)

Anmeld

2. maj 2011

Mette+Mathias

Anonym skriver:

Tak for alle jeres svar. Hvad med Bulgarien nogen der kender det? Golden sands?? Det ser ret billigt ud selv i højsæsone:-)

Jeg kender det ikke, og kommer heller aldrig til det.

Med det ry som Bulgarien har som et "party-land" - og hvor netop Ung Rejs har mange gæster, ville jeg aldrig tage dertil med børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.