Cavalier King Charles Spaniel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

Faith

Ann&Lærke skriver:

Åhhh hun smelter da ens hjerte Hun er såååå smuk 

Jeg vil rigtig gerne have en black & tan, synes de er rigtig flotte i farven

Ja jeg er osse helt vild med black & tan... Den eneste jeg ikke er så tosset med er ruby´en.

Vi planlægger hvalpe på vores Luna, hvis det var noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Faith

Chritinap skriver:

LOVELY

Anmeld

1. maj 2011

Ann.

smillaluna skriver:

Ja jeg er osse helt vild med black & tan... Den eneste jeg ikke er så tosset med er ruby´en.

Vi planlægger hvalpe på vores Luna, hvis det var noget

Ja den og så blendheim er jeg heller ikke vild med.

Men black & tan og tricolour - åhhhhhhhh 

Anmeld

1. maj 2011

TwinsQ

smillaluna skriver:

Du får lige et par billeder af vores Luna

Hun er bare så søøøøøødddd!!!!

Anmeld

1. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Vi har haft 2 + de fik 2 hvalpe, verdens mest børnevenlige hund, jamen den er fantastisk, jeg finder aldrig en som ham jeg hvade, vidunderlig race !

Anmeld

1. maj 2011

Tennamor

Vi har lille Viggo på 2,5 år. Han er en super dejlig og nem hund. Han er desværre lidt sky overfor fremmede (mennesker og hunde), men de fleste der kommer herhjem er godkendt indenfor 5 minutter, hvis de altså gider at nusse ham 

Han er en meget fredelig hund og det har selv duerne fundet ud af, så når han løber efter dem ude i haven, bliver de bare siddende. Så er det ham der stopper op og bliver bange for duen.. HiHi

Vi er spændte på hvordan han reagerer når vores bebs kommer til verden, men når vi passer min niece er der aldrig noget. Han går bare fra hende når han ikke vil hives i halen mere 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Skouboe

Min lillebror og hans kæreste har en og den er sød og lækker og rigtigt flot og de er glade for den.

Den har dog tendens til øreproblemer og der er rigtigt meget trimning og pelspleje... og ifølge min lillebror er den 10% dummere end et dørhåndtag, så man skal ikke forvente for meget af den rent intelligensmæssigt.

Anmeld

1. maj 2011

Sisley

Jeg har en 4 årig ruby dreng - og det er min yndlingsfarve! Bare lige for at prale lidt, er det altså den farve der er sværest at få fat i (i ren farve), men det er selvfølgelig en smagssag :-)

Det er en meget sød og dejlig hund, tilpasser sig familier rigtig godt, da de kan trives i forskelligt aktivitetsniveau, er god ved børn osv. osv. En rigtig dejlig race!

Man skal huske at det er en meget mild hund, som hurtigt bliver "ked af det". Vores er ikke glad for at være alene hjemme til trods for intens træning, hvilket nok også er årsagen til at han herhjemme altid vandrer rundt i rumpen af mig, så jeg ikke lige pludselig er gået.

Der lidt pelspleje og det skal man lige have med i baghovedet. Nogle CKCS har længere og mere tyk krøllet pels og det kræver selvfølgelig endnu mere.

Ang. racens disposition for hjertefejl - det er ikke noget opdrætteren for undersøgt på hvalpene; jeg mener man normalt scanner når de er 2 år og 4,5 år.

Husk desuden cavalierklubben.dk - de er meget hjælpsomme og har også hvalpeanvisning.

Anmeld

1. maj 2011

Faith

TwinsQ skriver:

Hun er bare så søøøøøødddd!!!!

Tak ven

Anmeld

1. maj 2011

Sildefisk

bullerbassen skriver:

Sådan en har vi - og må sige det er den SKØNNESTE hund man kan forestille sig ...

Vi har en tæve Sallie og hun er dejlig nem - Nem og opdrage . Sød ved Silas ( selv om han ikke altid er omvent )

Så kan varmt anbefale den race

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.