Cavalier King Charles Spaniel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.399 visninger
36 svar
0 synes godt om
1. maj 2011

Ann.

Nogen erfaring med sådan en hund?

Vi skal have en hunde-ven til Bette og jeg vil også gerne kunne udstille hunden - kan vi ikke med Bette, da han ikke har stambog. Men også fordi at vi tror det er rigtig godt for Bette at få en ven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

bullerbassen

Sådan en har vi - og må sige det er den SKØNNESTE hund man kan forestille sig ...

Vi har en tæve Sallie og hun er dejlig nem - Nem og opdrage . Sød ved Silas ( selv om han ikke altid er omvent )

Så kan varmt anbefale den race

Anmeld

1. maj 2011

SHERO

Har ikke selv erfaringer med racen, men er stor tilhænger af animal planet  Og iflg eksperterne skulle det være den mildeste af de små racer, og enormt let at opdrage.. og så er den jo bare såååå smuk...

Anmeld

1. maj 2011

Ann.

bullerbassen skriver:

Sådan en har vi - og må sige det er den SKØNNESTE hund man kan forestille sig ...

Vi har en tæve Sallie og hun er dejlig nem - Nem og opdrage . Sød ved Silas ( selv om han ikke altid er omvent )

Så kan varmt anbefale den race

Dejligt med nogle positive svar Har godt læst om racen, så havde da forestillet mig at det ville blive positivt

Men er da også næsten 100% på at det bliver sådan en - de er jo fantastiske smukke også

Anmeld

1. maj 2011

Ann.

Tullen85 skriver:

Har ikke selv erfaringer med racen, men er stor tilhænger af animal planet  Og iflg eksperterne skulle det være den mildeste af de små racer, og enormt let at opdrage.. og så er den jo bare såååå smuk...

Ja den er virkelig fantastisk smuk

Synes nu også at Bette er meget mild (han er fransk bulldog), men måske en cavalier bare generelt er mere mild i sindet og vi bare har været heldige med Bette

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

Ann&Lærke skriver:

Dejligt med nogle positive svar Har godt læst om racen, så havde da forestillet mig at det ville blive positivt

Men er da også næsten 100% på at det bliver sådan en - de er jo fantastiske smukke også

Vi er ihvertilfald glade for vores - dog har vi snakket om at skal af med hende pga af manglende tid.. Og syntes det er synd , da hun jo er en hund som elsker at blive kælet & nuset for.

Jeg går aldrig med snor på vores - hun er så nem & har også lært et par små kunstner.

Anmeld

1. maj 2011

Bshizzle

Ann&Lærke skriver:

Nogen erfaring med sådan en hund?

Vi skal have en hunde-ven til Bette og jeg vil også gerne kunne udstille hunden - kan vi ikke med Bette, da han ikke har stambog. Men også fordi at vi tror det er rigtig godt for Bette at få en ven

Jeg har desværre ikke sådan en, men kender op til flere der har / haft.

Her for noget tid siden da vi selv var på udkig efter en lille hund, da fik, jeg afvide jeg skulle helt sikkert købe sådan en.
De er utrolig nemme at opdrage
Man skal bare være sikker på den ikke fejler noget fra start af, og ergo stole på den man handler med.
... Sundhedsbog samt stamtavle vil anbefales.

Men utrolig smuk hund er det..

Mvh en nu Chihuahua ejer

Anmeld

1. maj 2011

Ann.

bullerbassen skriver:

Vi er ihvertilfald glade for vores - dog har vi snakket om at skal af med hende pga af manglende tid.. Og syntes det er synd , da hun jo er en hund som elsker at blive kælet & nuset for.

Jeg går aldrig med snor på vores - hun er så nem & har også lært et par små kunstner.

Okay  Det er også bare det værste at skulle skille sig af med en man er glad for 

Anmeld

1. maj 2011

Ann.

Bshizzle skriver:

Jeg har desværre ikke sådan en, men kender op til flere der har / haft.

Her for noget tid siden da vi selv var på udkig efter en lille hund, da fik, jeg afvide jeg skulle helt sikkert købe sådan en.
De er utrolig nemme at opdrage
Man skal bare være sikker på den ikke fejler noget fra start af, og ergo stole på den man handler med.
... Sundhedsbog samt stamtavle vil anbefales.

Men utrolig smuk hund er det..

Mvh en nu Chihuahua ejer

Stambog og sundhedsbog skal den have, og være tjekket for hjertefejl og løse knæled, dette kræves af den slags hund for at man kan udstille den og evt. få hvalpe senere.

Men ja, det er en super smuk hund

Anmeld

1. maj 2011

Ina33

bullerbassen skriver:

Jeg har også forelsket mig vildt i racen.

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, hvis i vælger at skille jer af med jeres hund, der må ikke være noget værre end at skulle sige farvel til en god ven igennem lang tid.

Vælger i at skille jer af med den, så hav lige mig i tankerne. Vi har talt lidt om at få en hund nummer to. Vi har i forvejen en blanding (golden retriver) tæve på 2 år. Vi ønsker ikke at få en hvalp igen, men kredser lidt om snakken omkring hund nummer 2.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.