Cavalier King Charles Spaniel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2011

SHERO

Ann&Lærke skriver:

Ja den er virkelig fantastisk smuk

Synes nu også at Bette er meget mild (han er fransk bulldog), men måske en cavalier bare generelt er mere mild i sindet og vi bare har været heldige med Bette

Hehe, tror i er heldige med bette, de franske jeg kender plejer at være nogen lymler... :-D

Men fantastiske med børn, min mors franske og min søn elsker elsker hinanden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2011

Ann.

Tullen85 skriver:

Hehe, tror i er heldige med bette, de franske jeg kender plejer at være nogen lymler... :-D

Men fantastiske med børn, min mors franske og min søn elsker elsker hinanden...

Han er da lidt en sjov fætter ind imellem, men helt sikkert så god som dagen er lang, også med Lærke, så det er bare fedt

Anmeld

1. maj 2011

SHERO

Ann&Lærke skriver:

Han er da lidt en sjov fætter ind imellem, men helt sikkert så god som dagen er lang, også med Lærke, så det er bare fedt

Ville selv vælge en fransk havde det ikke været for alt det prutteri og grynte/snorken... Men fantastiske er de....

Anmeld

1. maj 2011

bullerbassen

Loppe skriver:

Jeg har også forelsket mig vildt i racen.

Hvor er jeg ked af det på jeres vegne, hvis i vælger at skille jer af med jeres hund, der må ikke være noget værre end at skulle sige farvel til en god ven igennem lang tid.

Vælger i at skille jer af med den, så hav lige mig i tankerne. Vi har talt lidt om at få en hund nummer to. Vi har i forvejen en blanding (golden retriver) tæve på 2 år. Vi ønsker ikke at få en hvalp igen, men kredser lidt om snakken omkring hund nummer 2.

Nej det er ikke nemt derfor er beslutning heller ikke endelig taget.

Og hun er så god rar & nem - men har bare ikke haft overskudet til hende. Jeg er p.t sygemeldt med piskesmæld og kommer desværre ikke ud med hende som vi plejer . Og syntes det er synd.. Og man kan desværre også godt mærke det på hende..

Kan se du bor i nordjylland - hvor bor du evt ??

For skulle vi af med hende -skal de være nogen som vil passe godt på hende og har tiden til det..

Men som sagt er beslutningen slet ikke taget men det har været oppe og vende et par gange

Anmeld

1. maj 2011

Mamalou

Ann&Lærke skriver:

Nogen erfaring med sådan en hund?

Vi skal have en hunde-ven til Bette og jeg vil også gerne kunne udstille hunden - kan vi ikke med Bette, da han ikke har stambog. Men også fordi at vi tror det er rigtig godt for Bette at få en ven

Jeg har ingen erfaringer med hunden, men det har altid været min ynglings race, fordi jeg synes det er så kær! Den virker utrolig rolig af sind, ihvertfald de hunde jeg har kendt til at denne race.

Det er selvfølgelig ikke til meget hjælp for dig - synes bare det er snyd, at det ikke er mig, der skal have hund nu.

God søndag

Anmeld

1. maj 2011

Faith

Ja.... Fantastisk race! Super rolig og god til børn. Vi har selv en tricolore tæve på 4 år. Hun er skøn!

Anmeld

1. maj 2011

Faith

Du får lige et par billeder af vores Luna

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. maj 2011

Ann.

smillaluna skriver:

Åhhh hun smelter da ens hjerte Hun er såååå smuk 

Jeg vil rigtig gerne have en black & tan, synes de er rigtig flotte i farven

Anmeld

1. maj 2011

Kvindemin

smillaluna skriver:

LOVELY

Anmeld

1. maj 2011

Ina33

bullerbassen skriver:

Nej det er ikke nemt derfor er beslutning heller ikke endelig taget.

Og hun er så god rar & nem - men har bare ikke haft overskudet til hende. Jeg er p.t sygemeldt med piskesmæld og kommer desværre ikke ud med hende som vi plejer . Og syntes det er synd.. Og man kan desværre også godt mærke det på hende..

Kan se du bor i nordjylland - hvor bor du evt ??

For skulle vi af med hende -skal de være nogen som vil passe godt på hende og har tiden til det..

Men som sagt er beslutningen slet ikke taget men det har været oppe og vende et par gange

Jeg kan godt forstå det er en beslutning der skal tænkes meget over.

Vi har heller ikke besluttet endnu om vi har tid og overskud til en hund nummer 2.

Vi bor 8 km. udenfor Aalborg.

Vi har som sagt vores krudttønde af en blanding der er så god som dagen den er lang. Vi har to børn på henholdsvis 5 og 10 år. Vores hund er ikke god til at være alene hjemme, så vi får det gerne til at passe sådan at hun max er alene hjemme 20-25 timer om ugen ( og helst ikke mere end 6 timer pr. dag).

Vi er vandrer, hvilket betyder at vi går mange lange turer i den danske natur, og der har vi naturligvis hunden med.

Der udover elsker vi at komme i hundeskoven, hvor hundene frit kan færdes uden snor og uden (alt for meget) indblanding fra vi mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.