Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lisbeth1985 skriver: Hvor er det skønt søde!! Jeg er sikker på, at ÆU nok skal komme til at gå godt
Hvor er det skønt søde!!
Jeg er sikker på, at ÆU nok skal komme til at gå godt
ihh jeg krydser.Håber ikke at det bliver for smertefuldt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Jeg var slet ikke hjemme igår derfor den sene opdatering.Jeg var jo i Brædstrup igår, for at blive scannet for at se hvordan det hele så ud.Jeg var en perfekt ægproducent 16 ægOg selvfølgelig evt. lidt mindre når de bliver taget ud, det kan jo ske, men det hele så super flot ud.Der var 10 i den højre og 6 i den venstre æggestok.Alt fra 13 - 17 mm ægblærer og min slimhinde var 14mmJeg skal i aften kl 21.30 sprøjte med ægløsningssprøjtenEr så spændt på det hele. Nu skal det bare gå godt alt sammen.Lige et juble indlæg herfra Lad os se om der kommer en tude indlæg over ægudtagning en gang. Men mon ikke, er jo ret så bange.Kram
Hej skønne piger.Jeg var slet ikke hjemme igår derfor den sene opdatering.Jeg var jo i Brædstrup igår, for at blive scannet for at se hvordan det hele så ud.Jeg var en perfekt ægproducent 16 ægOg selvfølgelig evt. lidt mindre når de bliver taget ud, det kan jo ske, men det hele så super flot ud.Der var 10 i den højre og 6 i den venstre æggestok.Alt fra 13 - 17 mm ægblærer og min slimhinde var 14mmJeg skal i aften kl 21.30 sprøjte med ægløsningssprøjtenEr så spændt på det hele. Nu skal det bare gå godt alt sammen.Lige et juble indlæg herfra Lad os se om der kommer en tude indlæg over ægudtagning en gang. Men mon ikke, er jo ret så bange.Kram
Årh - jubiiii....
Hvor lyder det bare GODT Kruse.... Du er da den perfekte høne ;o)
Er spændt på hvordan din ÆU går.
Krydser herre meget fingre for dig
StineDegn skriver: Årh - jubiiii.... Hvor lyder det bare GODT Kruse.... Du er da den perfekte høne ;o) Er spændt på hvordan din ÆU går. Krydser herre meget fingre for dig
Tak for din besked sødeIhh er også selv så mega spændt.Håber det hele kommer til at gå godt og hurtigt.
Godt nok har jeg ikke lige forstand på det, men jeg kan regne ud at det lyder meget lovende med 16 æg
Jeg krydser for dig smukke
Hey når du bliver gravid, vil jeg gerne med ud at shoppe baby stuff
Laulund87 skriver: Godt nok har jeg ikke lige forstand på det, men jeg kan regne ud at det lyder meget lovende med 16 æg Jeg krydser for dig smukke Hey når du bliver gravid, vil jeg gerne med ud at shoppe baby stuff
`ah det vil jeg glæde mig til smukkeHÅber så inderligt at det lykkedes, ellers må vi jo prøve igen
Kruse90 skriver: `ah det vil jeg glæde mig til smukkeHÅber så inderligt at det lykkedes, ellers må vi jo prøve igen
Det vil jeg bestemt også!
Jeg tror på det!!
Laulund87 skriver: Det vil jeg bestemt også! Jeg tror på det!!
jeg håberMen tør ikke tro på det i denne omgang
Kruse90 skriver: jeg håberMen tør ikke tro på det i denne omgang
Håb på det bedste
Uh hvor godt søde, er glad for og høre det bare er så perfekt.. Hvornår er ægudtagning?
MaleneS2011baby<3 skriver: Uh hvor godt søde, er glad for og høre det bare er så perfekt.. Hvornår er ægudtagning?
på tirsdag kl 9.15
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128