Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Neki skriver: Det kan jeg godt forstå søde, men jeg er sikker på du er i gode hænder. De har jo gjort det maaaange gange før, så er sikker på de nok skal få dig godt igennem. Det bliver simpelthen SÅÅÅÅ SPÆNDENDE!! Jeg skal scannes onsdag, og så starter jeg forhåbentlig stimulation. Så må vi se om jeg også kan være sådan en superhøne som digRigtig meget held og lykke med ÆU imorgen!!!
Det kan jeg godt forstå søde, men jeg er sikker på du er i gode hænder. De har jo gjort det maaaange gange før, så er sikker på de nok skal få dig godt igennem. Det bliver simpelthen SÅÅÅÅ SPÆNDENDE!! Jeg skal scannes onsdag, og så starter jeg forhåbentlig stimulation. Så må vi se om jeg også kan være sådan en superhøne som digRigtig meget held og lykke med ÆU imorgen!!!
tak smukkeJeg krydser for din scanning og du må opdater onsdagJeg opdater når jeg kommer hjem og lige har overskuddetAner jo ikke hvordan jeg har det, ellers får jeg Caroline til at opdater, hende sender jeg nemlig en sms eller ringer til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128