Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneH skriver: WEEEEEEEEEEEEEEEEE Det er da super gode nyheder!! for en nem dag på tirsdag og for at guld ægget er i blandt.
WEEEEEEEEEEEEEEEEE Det er da super gode nyheder!!
for en nem dag på tirsdag og for at guld ægget er i blandt.
h det er så fedtHåber også inderligt at guldægget er blandt et af demHvordan går det med dig søde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
vidunderligt søde !
NinaSophia skriver: vidunderligt søde !
jubii det er nemlig så fantastisk
Kruse90 skriver: h det er så fedtHåber også inderligt at guldægget er blandt et af demHvordan går det med dig søde?
i hvert fald for at det er
Her går det fint, har dog lidt bivirkninger af crinonen Den første dag havde jeg hovedpine og kvamle og nu er jeg bare så træt og kan sove hele tiden.
AnneH skriver: i hvert fald for at det er Her går det fint, har dog lidt bivirkninger af crinonen Den første dag havde jeg hovedpine og kvamle og nu er jeg bare så træt og kan sove hele tiden.
jeg krydser også alt hvad jeg kanfor os beggeØv, men hvis det ''bare'' er træthed er det bedre end kvalme og hovedpine.Jeg er rigtig spændt på ÆL sprøjten idag.Det er jo en helt anden sprøjte end den jeg er vandt til
Kruse90 skriver: jeg krydser også alt hvad jeg kanfor os beggeØv, men hvis det ''bare'' er træthed er det bedre end kvalme og hovedpine.Jeg er rigtig spændt på ÆL sprøjten idag.Det er jo en helt anden sprøjte end den jeg er vandt til
Ja det selvfølgelig bedre bare at være træt end have hovdepine og kvalme.
Ja, men er sikker på at det nok skal gå. Skal du selv blande den??
AnneH skriver: Ja det selvfølgelig bedre bare at være træt end have hovdepine og kvalme. Ja, men er sikker på at det nok skal gå. Skal du selv blande den??
nej det skal jeg vidst ikkeDen er er bare i en pakke, sådan en lille tynd sprøjte het gennemsigtig
Okay, det skulle jeg. Der er nok forskel på hvilken type det er.
Men er sikker på at du nok skal klare det også. Tænk bare på at det er dit sidste stik
AnneH skriver: Okay, det skulle jeg. Der er nok forskel på hvilken type det er. Men er sikker på at du nok skal klare det også. Tænk bare på at det er dit sidste stik
ja i denne omgang i hvertfaldJa det er nok forskelligt
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Jeg var slet ikke hjemme igår derfor den sene opdatering.Jeg var jo i Brædstrup igår, for at blive scannet for at se hvordan det hele så ud.Jeg var en perfekt ægproducent 16 ægOg selvfølgelig evt. lidt mindre når de bliver taget ud, det kan jo ske, men det hele så super flot ud.Der var 10 i den højre og 6 i den venstre æggestok.Alt fra 13 - 17 mm ægblærer og min slimhinde var 14mmJeg skal i aften kl 21.30 sprøjte med ægløsningssprøjtenEr så spændt på det hele. Nu skal det bare gå godt alt sammen.Lige et juble indlæg herfra Lad os se om der kommer en tude indlæg over ægudtagning en gang. Men mon ikke, er jo ret så bange.Kram
Hej skønne piger.Jeg var slet ikke hjemme igår derfor den sene opdatering.Jeg var jo i Brædstrup igår, for at blive scannet for at se hvordan det hele så ud.Jeg var en perfekt ægproducent 16 ægOg selvfølgelig evt. lidt mindre når de bliver taget ud, det kan jo ske, men det hele så super flot ud.Der var 10 i den højre og 6 i den venstre æggestok.Alt fra 13 - 17 mm ægblærer og min slimhinde var 14mmJeg skal i aften kl 21.30 sprøjte med ægløsningssprøjtenEr så spændt på det hele. Nu skal det bare gå godt alt sammen.Lige et juble indlæg herfra Lad os se om der kommer en tude indlæg over ægudtagning en gang. Men mon ikke, er jo ret så bange.Kram
Hvor er det skønt søde!!
Jeg er sikker på, at ÆU nok skal komme til at gå godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128