Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kruse90 skriver: heheTak søde.Er glad for at i alle hepper og krydser for mig.Jeg håber på en lille januar/februar bebsHelst ikke helt hen i marts Og slet ikke den 12 der har jan nemlig fødselsdag
heheTak søde.Er glad for at i alle hepper og krydser for mig.Jeg håber på en lille januar/februar bebsHelst ikke helt hen i marts Og slet ikke den 12 der har jan nemlig fødselsdag
Januar eller februar er heller ikke slemme måneder, kolde, men ikke slemme (hvis der altså ikke ligger sne) Uhh, han er også fra marts, det er nu en god måned
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Jeg var slet ikke hjemme igår derfor den sene opdatering.Jeg var jo i Brædstrup igår, for at blive scannet for at se hvordan det hele så ud.Jeg var en perfekt ægproducent 16 ægOg selvfølgelig evt. lidt mindre når de bliver taget ud, det kan jo ske, men det hele så super flot ud.Der var 10 i den højre og 6 i den venstre æggestok.Alt fra 13 - 17 mm ægblærer og min slimhinde var 14mmJeg skal i aften kl 21.30 sprøjte med ægløsningssprøjtenEr så spændt på det hele. Nu skal det bare gå godt alt sammen.Lige et juble indlæg herfra Lad os se om der kommer en tude indlæg over ægudtagning en gang. Men mon ikke, er jo ret så bange.Kram
Hej skønne piger.Jeg var slet ikke hjemme igår derfor den sene opdatering.Jeg var jo i Brædstrup igår, for at blive scannet for at se hvordan det hele så ud.Jeg var en perfekt ægproducent 16 ægOg selvfølgelig evt. lidt mindre når de bliver taget ud, det kan jo ske, men det hele så super flot ud.Der var 10 i den højre og 6 i den venstre æggestok.Alt fra 13 - 17 mm ægblærer og min slimhinde var 14mmJeg skal i aften kl 21.30 sprøjte med ægløsningssprøjtenEr så spændt på det hele. Nu skal det bare gå godt alt sammen.Lige et juble indlæg herfra Lad os se om der kommer en tude indlæg over ægudtagning en gang. Men mon ikke, er jo ret så bange.Kram
Hvor lyder det bare fantastisk!
Ej hvor godt!!
Hepper og for jer!
WEEEEEEEEEEEEEEEEE Det er da super gode nyheder!!
for en nem dag på tirsdag og for at guld ægget er i blandt.
baby84 skriver: tillykke med det søde.. det var da bare en super nyhed og wow for at din slimhinde er så flot..det kunne ikke være bedre.. glæder mig til at få update på ÆU og håber det bliver lige så smertefrit for dig som det har været for mig.
tillykke med det søde.. det var da bare en super nyhed
og wow for at din slimhinde er så flot..det kunne ikke være bedre..
glæder mig til at få update på ÆU og håber det bliver lige så smertefrit for dig som det har været for mig.
ja slimhinden er da vidst helt finIhh det krydser jeg også for.Håber det bliver en okay oplevelse, men nu er alt andet gået helt fint Hvorfor skulle det så ikke også fortsætte
ønskebarn74 skriver: WEEEEEEE, SIKKE ET SKØNT INDLÆG.... HELD OG LYKKE MED DET HELE SØDE!!!!!!!!! Lene
WEEEEEEE, SIKKE ET SKØNT INDLÆG....
HELD OG LYKKE MED DET HELE SØDE!!!!!!!!!
Lene
Tusinde tak søøde
SussieThyssen skriver: Det kan du tro jeg vil
Det kan du tro jeg vil
tak søde
VIPpigen skriver: Januar eller februar er heller ikke slemme måneder, kolde, men ikke slemme (hvis der altså ikke ligger sne) Uhh, han er også fra marts, det er nu en god måned
Det ville være nogle fine månender Men ja ved du hvadJeg er faktisk helt ligeglad, bare jeg snart bliver mor
MoarJ skriver: Hvor lyder det bare fantastisk!
ja det er så dejligt Er også vildt glad for den gode nyhed
AnneP skriver: Ej hvor godt!! Hepper og for jer!
tusinde tak søde, det er jeg rigtig glad for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128