Vi har til tider nogle reeeeeeeeeeeet store edderkopper herhjemme. Denne her overlevede ikke 
Edderkopper er nogle meget spændende og facinerende dyr, som jeg personligt holder meget af.
De er nyttedyr og tager rigtigt mange fluer, myg og andre skadedyr, samt generende småkravl..og de helt store tager endda hvepse.
Og så er danske edderkopper jo helt uskadelige, de er hverken giftige eller noget andet.
Så derfor er min mening, at der aldrig er nogen grund til at slå en stakkels edderkop ihjel, men blot fange dem og sætte dem ud i naturen.
De helt store kan godt nok bide, så det gør nas, men igen..de er ikke det fjerneste giftige for os mennesker, så lev og lad leve, er mit motto.
Her i huset er især de store jagtedderkopper freddet, for de rydder op både i levende og døde fluer i sommerhalvåret, og vi kan have nogle ordentlige krabater indendøre til tider. "Ludvig'er" kalder vi dem 
Dog lige pt er deres dage ikke så kronede, for med en legesyg stor killing i huset, så bliver de oftetst spottet og splattet af Elvis, og så er der ikke med "Ludvig" tilbage inden han er færdig med dem 

Kærligst
Sussie
Anmeld