Marlene vs. Peter 1-0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2011

dorthemus

merichs skriver:

Jeg er heldigvis kommet mig over det punkt hvor jeg kaster op når jeg ser dem, men hvis de rør mig, puha så bliver jeg dårlig

Rører dig!!!...??  Ej nu stopper du!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2011

Faith

OMG den er stor (eller var)

You go girl

Anmeld

30. april 2011

Vial

Ikke for at lyde billig, men jeg har altså været i seng med sådan en!

Da jeg var højgravid og skulle putte under dynen, så var der noget der kildede mig på låret. Jeg klør igen og noget farer afsted op i min armhul. Der aner jeg uråd

Jeg gennemtæver det stakkels kræ med min flade hånd. Kan efterfølgende med rystende hænder samle legemsdele op fra edderkop i hele sengen.

Der havde jeg svært ved at sove efterfølgende.

Anmeld

30. april 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ikke for at lyde billig, men jeg har altså været i seng med sådan en!

Da jeg var højgravid og skulle putte under dynen, så var der noget der kildede mig på låret. Jeg klør igen og noget farer afsted op i min armhul. Der aner jeg uråd

Jeg gennemtæver det stakkels kræ med min flade hånd. Kan efterfølgende med rystende hænder samle legemsdele op fra edderkop i hele sengen.

Der havde jeg svært ved at sove efterfølgende.

Anmeld

30. april 2011

eElak

Dyreplager 

Anmeld

30. april 2011

Isabella_mor

eeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwww  klamme edderbob.

Anmeld

30. april 2011

4kløver

Føj bare at se den bliver jeg dårlig. Jeg dræbte også en i døren den anden dag men den var ikke så stor men en af der siger spalt. Der var så meget tryk på at jeg fik det på mig der var jeg ved at dø.

Anmeld

30. april 2011

Barbamama

Ææææææv hvor er den KLAM!!!!

Anmeld

30. april 2011

.....

aaaargh få den væk , den skulle ikke komme hjem til mig da!!

Anmeld

30. april 2011

SussieThyssen

Vi har til tider nogle reeeeeeeeeeeet store edderkopper herhjemme. Denne her overlevede ikke

Edderkopper er nogle meget spændende og facinerende dyr, som jeg personligt holder meget af.
De er nyttedyr og tager rigtigt mange fluer, myg og andre skadedyr, samt generende småkravl..og de helt store tager endda hvepse.

Og så er danske edderkopper jo helt uskadelige, de er hverken giftige eller noget andet.
Så derfor er min mening, at der aldrig er nogen grund til at slå en stakkels edderkop ihjel, men blot fange dem og sætte dem ud i naturen.
De helt store kan godt nok bide, så det gør nas, men igen..de er ikke det fjerneste giftige for os mennesker, så lev og lad leve, er mit motto.

Her i huset er især de store jagtedderkopper freddet, for de rydder op både i levende og døde fluer i sommerhalvåret, og vi kan have nogle ordentlige krabater indendøre til tider. "Ludvig'er" kalder vi dem
Dog lige pt er deres dage ikke så kronede, for med en legesyg stor killing i huset, så bliver de oftetst spottet og splattet af Elvis, og så er der ikke med "Ludvig" tilbage inden han er færdig med dem

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.