Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Fy for satan ...hvor stor var den???
Fy for satan ...hvor stor var den???
Det var ikke en af de største, måske lidt større end en femmer, men føj, hvor jeg synes de er afskyelige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merichs skriver: Det var ikke en af de største, måske lidt større end en femmer, men føj, hvor jeg synes de er afskyelige
IKKE ÈN AF DE STØRSTE???? ....aaaaaaaaaaad!!! Hader edderkopper og får kuldegysninger ved synet ad "din"
Jeg kan slet ikke klare de kryb. Måtte få kæresten til at tage billederne og fjerne den, selvom den var død
merichs skriver: Vi har til tider nogle reeeeeeeeeeeet store edderkopper herhjemme. Denne her overlevede ikke
Vi har til tider nogle reeeeeeeeeeeet store edderkopper herhjemme. Denne her overlevede ikke
Jeg havde ingengang turdet slå den ihjel.. har totalt Arakofobi
WOOOW den er jo mega stor jeg ville hoppe op i loftet hvis der var sådan en her
dorthemus skriver: IKKE ÈN AF DE STØRSTE???? ....aaaaaaaaaaad!!! Hader edderkopper og får kuldegysninger ved synet ad "din"
Mine forældre har haft nogle i deres kælder som næsten kunne stikke af med en (overdrivelse fremmer forståelse ) DE var bare kæmpe, gyyyyys
merichs skriver: Mine forældre har haft nogle i deres kælder som næsten kunne stikke af med en (overdrivelse fremmer forståelse ) DE var bare kæmpe, gyyyyys
Jeg skal ALDRIG bo i hus!!!!
Lige på det punkt er jeg faktisk ligeglad med hvor store de er .. Jeg tager dem op og så kommer de ud .. Min søster er ved at kaste op når jeg tager dem med hænderne og sætter dem ud ..
ej puha puha puha jeg får helt kuldegysninger og nej adddddddd føj den er klam. Nøj jeg er glad for vi sjældent her edderkopper her. og slet ikke sådan nogle store nogen ad ad ad.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128