Marlene vs. Peter 1-0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

merichs

dorthemus skriver:

Fy for satan ...hvor stor var den???

Det var ikke en af de største, måske lidt større end en femmer, men føj, hvor jeg synes de er afskyelige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

dorthemus

merichs skriver:

Det var ikke en af de største, måske lidt større end en femmer, men føj, hvor jeg synes de er afskyelige

IKKE ÈN AF DE STØRSTE???? ....aaaaaaaaaaad!!! Hader edderkopper og får kuldegysninger ved synet ad "din"

Anmeld

29. april 2011

merichs

Jeg kan slet ikke klare de kryb. Måtte få kæresten til at tage billederne og fjerne den, selvom den var død

Anmeld

29. april 2011

Mor-til-asta-09

merichs skriver:

Vi har til tider nogle reeeeeeeeeeeet store edderkopper herhjemme. Denne her overlevede ikke

Jeg havde ingengang turdet slå den ihjel.. har totalt Arakofobi

Anmeld

29. april 2011

B&J

WOOOW den er jo mega stor jeg ville hoppe op i loftet hvis der var sådan en her

Anmeld

29. april 2011

merichs

dorthemus skriver:

IKKE ÈN AF DE STØRSTE???? ....aaaaaaaaaaad!!! Hader edderkopper og får kuldegysninger ved synet ad "din"

Mine forældre har haft nogle i deres kælder som næsten kunne stikke af med en (overdrivelse fremmer forståelse )  DE var bare kæmpe, gyyyyys

Anmeld

29. april 2011

dorthemus

merichs skriver:

Mine forældre har haft nogle i deres kælder som næsten kunne stikke af med en (overdrivelse fremmer forståelse )  DE var bare kæmpe, gyyyyys

Jeg skal ALDRIG bo i hus!!!!

Anmeld

29. april 2011

CarinaSB

Lige på det punkt er jeg faktisk ligeglad med hvor store de er .. Jeg tager dem op og så kommer de ud .. Min søster er ved at kaste op når jeg tager dem med hænderne og sætter dem ud .. 

Anmeld

29. april 2011

DLM

ej puha puha puha jeg får helt kuldegysninger og nej adddddddd føj den er klam. Nøj jeg er glad for vi sjældent her edderkopper her. og slet ikke sådan nogle store nogen ad ad ad.

Anmeld

29. april 2011

ZamanogDania

Add for helved jeg hader dem. Også så stor
Jeg kommer altid til at tænke på en film jeg engang så. De der edderkopper dræbte mennesker. O my God. Hvor jeg bange nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.