Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Føj føj føj hvor er den da vammel
Tanja. skriver: Ååååh marlene, er ked af at sige det men ved dælme ikke om jeg nogensiden tør besøge dig!! Den er jo næsten større end mig EWWSå bliver det bevæbnet med fluesmækker og aviser til at daske dem med!
Ååååh marlene, er ked af at sige det men ved dælme ikke om jeg nogensiden tør besøge dig!! Den er jo næsten større end mig EWWSå bliver det bevæbnet med fluesmækker og aviser til at daske dem med!
Måske er en fluesmækker ikke nok Jeg foreslår et baseballbat
CarinaSB skriver: Lige på det punkt er jeg faktisk ligeglad med hvor store de er .. Jeg tager dem op og så kommer de ud .. Min søster er ved at kaste op når jeg tager dem med hænderne og sætter dem ud ..
Lige på det punkt er jeg faktisk ligeglad med hvor store de er .. Jeg tager dem op og så kommer de ud .. Min søster er ved at kaste op når jeg tager dem med hænderne og sætter dem ud ..
Jeg er heldigvis kommet mig over det punkt hvor jeg kaster op når jeg ser dem, men hvis de rør mig, puha så bliver jeg dårlig
merichs skriver: Vi har til tider nogle reeeeeeeeeeeet store edderkopper herhjemme. Denne her overlevede ikke
Vi har til tider nogle reeeeeeeeeeeet store edderkopper herhjemme. Denne her overlevede ikke
fy for den da en edderbasse
men vi har dem større herhjemme, vi bor så også i hus med stor have med både dam og skov
så vi har lidt af hver
men den der er da en af de større, gys!!
fuck den er stor!!! ja den havde sku heller ikke overlevet hos mig da :-)
Hvor er du sej... Hader virkelig de bæster!!
Killer Spider Woman
merichs skriver: Måske er en fluesmækker ikke nok Jeg foreslår et baseballbat
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128