Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

SussieThyssen

Kristinav skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Men tror nu det er en lille mosler jeg har mig.. NF tog 50 min, da scanningssygeplejersken slet ikke kunne følge med den lille Den boksede rundt og alt muligt.

Men vi må bare være tålmodige så Eller det må kæresten Er bare lykkelig over at kunne mærke bettefisen

Men hvor sjovt at baby kan mærke en andens puls igennem hånden og maven. Det er godt nok vildt hvad den lille kan allerede

Det skyldes at lyde bevæger sig lettere gennem vand/væske end gennem luft..derfor kan de høre alt meget kraftigere.
Det skal man tænke over når man har en bebs i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Det skyldes at lyde bevæger sig lettere gennem vand/væske end gennem luft..derfor kan de høre alt meget kraftigere.
Det skal man tænke over når man har en bebs i maven.

Nå ja, det giver da god mening Havde jeg ikke lige selv tænkt på.

Tak for dine erfaringer!

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Kristinav skriver:

Nå ja, det giver da god mening Havde jeg ikke lige selv tænkt på.

Tak for dine erfaringer!

Det var så lidt sveske

Anmeld

29. april 2011

aya-zia

Kristinav skriver:

Det må have været en forfærdelig oplevelse! Kan virkelig godt forstå, at du ikke vil til lægen og have lavet de undersøgelser.Dejligt at sygehuset godt kan se det, og du får lov at komme derind til undersøgelser!

Og ja, det var dybt uansvarligt og uetisk af ham! Som du siger, det kunne have gået meget værre. Heldigvis gjorde det ikke det.

Men er glad for at høre, at du har affundet dig med det. Selvom det sikkert har været rigtig hårdt!

det har været rigtig hårdt ja... men alt at godt nu hehe

Anmeld

30. april 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

det har været rigtig hårdt ja... men alt at godt nu hehe

Det er jeg glad for at høre!

Anmeld

30. april 2011

Rebecca55

Ja, der er kun en. Var til NF i går, og hun startede også med at sige at der nok var to - altså inden hun scannede mig. Min mave er ret stor allerede nemlig. Men der var kun en bebs

Synes også selv det er meget tidligt - men er meget god til at mærke min krop. Måske det har noget med det at gøre?

He he, ja der som regl mere ned en når de mærkes så tidligt.

De kan vist nok også i nogle tilfælde mærkes tideligt hvis de ligger specielt i maven... Eller som du siger, kan det også være fordi du er meget kropsbevidst.

Men skønt for dig at få lov at mærke det næsten fra starten, for det er verdens bedste følelse og mærke liv der inde...

Fortsat go weekend.

Anmeld

30. april 2011

Madam Blå

Rebecca55 skriver:

He he, ja der som regl mere ned en når de mærkes så tidligt.

De kan vist nok også i nogle tilfælde mærkes tideligt hvis de ligger specielt i maven... Eller som du siger, kan det også være fordi du er meget kropsbevidst.

Men skønt for dig at få lov at mærke det næsten fra starten, for det er verdens bedste følelse og mærke liv der inde...

Fortsat go weekend.

Ja, er så glad for at jeg kan mærke den lille  Det er en for vild følelse!

Og håber at jeg fortsætter med at mærke den hver dag. Mærkede mere til den i går aftes, så håber den sender en lille hilsen til sin mor igen i aften 

Også god weekend til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.