Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

jeg har også mærket lige en fisk slog halen mod min inderside på maven...  så tror det er bebs..

tillykke...

Hvor dejligt! Jamen selv tillykke

Kan du mærke dem meget? Tænker nu når der er to? Jeg mærker kun noget meget sporadisk.. Glæder mig helt vildt til at mærke den igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

twinny

Kristinav skriver:

Hvor dejligt! Jamen selv tillykke

Kan du mærke dem meget? Tænker nu når der er to? Jeg mærker kun noget meget sporadisk.. Glæder mig helt vildt til at mærke den igen

Nej jeg har kun mærket dem en gang...  og der var jeg 14+1. Men var til scanning i onsdags (16+2) og de havde det fint....

Men der kunne godt gå et stykke tid selvom der er to..

Anmeld

29. april 2011

twinny

Baby-støv skriver:

Nej jeg har kun mærket dem en gang...  og der var jeg 14+1. Men var til scanning i onsdags (16+2) og de havde det fint....

Men der kunne godt gå et stykke tid selvom der er to..

hov laver jeg lige om...  mærkede lige noget nu.... hehe

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

hov laver jeg lige om...  mærkede lige noget nu.... hehe

Hehe - Mon ikke det begynder at komme så?  Hvor er det bare spændende!

Jeg vil også mærke mere

Anmeld

29. april 2011

twinny

Kristinav skriver:

Hehe - Mon ikke det begynder at komme så?  Hvor er det bare spændende!

Jeg vil også mærke mere

jo måske der kan godt gå et par uger mere, før man mærker det "rigtigt".. Men det er meget forskelligt...

Håber snart vi begge mærker liv hver dag...

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

Baby-støv skriver:

jo måske der kan godt gå et par uger mere, før man mærker det "rigtigt".. Men det er meget forskelligt...

Håber snart vi begge mærker liv hver dag...

Ja, det håber jeg også

Men hvor fedt at du lige mærkede dem Og det passer også lige med, som du siger, at der går et par uger, før man mærker det rigtigt.

Jeg vil vente i spændnig på at mærke mere.

Anmeld

29. april 2011

aya-zia

Kristinav skriver:

Hehe - jeps, kun en perfekt baby

Pyha, det er jeg ked af at høre. Det må have været hårdt, når du var så langt alligevel. Men dejligt at du har så dejlige piger i dag

ja det var MEGET hårdt... men mest fordi det var lægens skyld... han mente ik at en SÅ ung pige kunne klare to babyer... (jeg var næsten 18) så han prikkede hul på mig ved en gyg-undersøgelse... han er den dag i dag ik læge mere på grund af det... for det var oppe på sygehuset de opdagede det 2 dage før ejg aboterede...

jeg bløde hel vild og de sage at det så ud som om der var prikket hul på mig, og ja så fortalte jeg om det SMÆLD jeg havde fået i underlivet ved min gyg-undersøgelse og at jeg blæde da jeg rejste mig... lægen havde bare sagt at det gjorte man nogle gange...

men som sagt jeg fik ham fjernet fra sit job og hvis han den dag i dag er læge er han det ulovligt...

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

ja det var MEGET hårdt... men mest fordi det var lægens skyld... han mente ik at en SÅ ung pige kunne klare to babyer... (jeg var næsten 18) så han prikkede hul på mig ved en gyg-undersøgelse... han er den dag i dag ik læge mere på grund af det... for det var oppe på sygehuset de opdagede det 2 dage før ejg aboterede...

jeg bløde hel vild og de sage at det så ud som om der var prikket hul på mig, og ja så fortalte jeg om det SMÆLD jeg havde fået i underlivet ved min gyg-undersøgelse og at jeg blæde da jeg rejste mig... lægen havde bare sagt at det gjorte man nogle gange...

men som sagt jeg fik ham fjernet fra sit job og hvis han den dag i dag er læge er han det ulovligt...

Shit - får helt kuldegysninger, af at læse din historie! Hvor er den forfærdelig! Forstår ikke hvad der fik ham til at gøre det... For søren en idiot!

Guskelov fik du ham fjernet!! Så han ikke kan lave samme nummer som andre..

Håber du er ovenpå igen

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Kristinav skriver:

Jeg sad og ventede på at min frisør bad mig komme over i frisørstolen, da jeg pludselig mærker nogle halv-kraftige bobler eller noget i mit underliv. Hov, tænkte jeg, var det mon baby? Jeg ventede og hovsa - der var det igen! Mærkede det et par gange mere, og så stoppede det. Det var en følelse, som er svær at beskrive. Lidt som bobler, og lidt som en fisk der lige slog med halen i mig.. Jeg er temmelig overbevist om at det er baby. Har mærket det engang i mellem siden uge 9, men har ikke tænkt over at det kunne være baby. Det var desuden ikke lige så kraftigt som i dag. Er 12+1 i dag.

Men - er jeg gal på den - kan man overhovedet mærke baby så tidligt? Er så sikker som jeg kan være, på at det kommer fra min livmoder.. Men man kan vel bilde sig forskellige ting ind..

Håber i kan hjælpe med at løse mit "mysterium" 

Tak for at i læste med!

Nix...du kan være helt rolig..du er ikke gal på den...det er ganske rigtigt din bebs, der har boltret sig...og din beskrivelse af en fisk der slår med halen er lige i øjet.
Mine to første mærkede jeg også i 12. uge og nr 3 vrikkede som en lille reje i uge 9.
Så tillykke..det er verdens fedeste fornemmelse

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. april 2011

aya-zia

Kristinav skriver:

Shit - får helt kuldegysninger, af at læse din historie! Hvor er den forfærdelig! Forstår ikke hvad der fik ham til at gøre det... For søren en idiot!

Guskelov fik du ham fjernet!! Så han ikke kan lave samme nummer som andre..

Håber du er ovenpå igen

det er stadig lidt hårdt og tænke tilbage på...

men jeg fortryder ik at jeg ik har dem den dag i dag... tror i det hele at det er godt nok... det er bare måden det blev gjort på..

det er jo PISSE farligt det han gjorte... kunne være blevet steril og altmuligt... for han sage jo ingen ting jeg havde blødt i næsten 14 dage før jeg var på sygehuset fordi blødningen blev VILD voldsom og så sage de jo at der var hul og ja to dage sener aboterede jeg...

de sage på sygehuset at der var vild meget betændelse i det ene foster og at det skyldes at han lavede hul... bliver stadig gal når jeg tænker på ham og jeg har stadig lidt problemer med læger... også derfor jeg ALDRIG for lavet gyg-undersøgelser ved lægen... jeg har fået tilladelse til ALTID og få dem lavet på syghuset...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.