Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Nix...du kan være helt rolig..du er ikke gal på den...det er ganske rigtigt din bebs, der har boltret sig...og din beskrivelse af en fisk der slår med halen er lige i øjet.
Mine to første mærkede jeg også i 12. uge og nr 3 vrikkede som en lille reje i uge 9.
Så tillykke..det er verdens fedeste fornemmelse

Kærligst
Sussie

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er gal på den

Det er så skønt at kunne mærke den lille allerede Og dejligt at høre om andre, der har mærket liv tidligt også. Tak for det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

det er stadig lidt hårdt og tænke tilbage på...

men jeg fortryder ik at jeg ik har dem den dag i dag... tror i det hele at det er godt nok... det er bare måden det blev gjort på..

det er jo PISSE farligt det han gjorte... kunne være blevet steril og altmuligt... for han sage jo ingen ting jeg havde blødt i næsten 14 dage før jeg var på sygehuset fordi blødningen blev VILD voldsom og så sage de jo at der var hul og ja to dage sener aboterede jeg...

de sage på sygehuset at der var vild meget betændelse i det ene foster og at det skyldes at han lavede hul... bliver stadig gal når jeg tænker på ham og jeg har stadig lidt problemer med læger... også derfor jeg ALDRIG for lavet gyg-undersøgelser ved lægen... jeg har fået tilladelse til ALTID og få dem lavet på syghuset...

Det må have været en forfærdelig oplevelse! Kan virkelig godt forstå, at du ikke vil til lægen og have lavet de undersøgelser.Dejligt at sygehuset godt kan se det, og du får lov at komme derind til undersøgelser!

Og ja, det var dybt uansvarligt og uetisk af ham! Som du siger, det kunne have gået meget værre. Heldigvis gjorde det ikke det.

Men er glad for at høre, at du har affundet dig med det. Selvom det sikkert har været rigtig hårdt!

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Kristinav skriver:

Hvor er jeg glad for at jeg ikke er gal på den

Det er så skønt at kunne mærke den lille allerede Og dejligt at høre om andre, der har mærket liv tidligt også. Tak for det!

Det var så lidt

Det er faktisk sjovt..for uanset hvor gammel man blir, så glemmer man det ALDRIG..den der fornemmelse af liv i maven og længslen efter den sidder der hele resten af livet.

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Det var så lidt

Det er faktisk sjovt..for uanset hvor gammel man blir, så glemmer man det ALDRIG..den der fornemmelse af liv i maven og længslen efter den sidder der hele resten af livet.

Hihi - det tror jeg gerne Jeg bliver jo helt høj af det. Fik lige et par dask mere lige før

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Kristinav skriver:

Hihi - det tror jeg gerne Jeg bliver jo helt høj af det. Fik lige et par dask mere lige før

Hehe..ja det er så superskønt..og jeg er helt misundelig..det kan jeg godt sige.
Ikke at jeg egentligt orkede at starte forfra, men jo alligevel..og nej
Men den der følelse..den ville jeg gerne opleve igen.

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Hehe..ja det er så superskønt..og jeg er helt misundelig..det kan jeg godt sige.
Ikke at jeg egentligt orkede at starte forfra, men jo alligevel..og nej
Men den der følelse..den ville jeg gerne opleve igen.

Jeg ville gerne dele den hvis jeg kunne Min kæreste er dybt misundelig.. Han kan slet ikke vente til han også kan mærke med. Det bliver dejligt når vi begge kan mærke den lille. Men for nu nyder jeg det i fulde drag

Hvornår kunne du mærke liv uden på maven?

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Kristinav skriver:

Jeg ville gerne dele den hvis jeg kunne Min kæreste er dybt misundelig.. Han kan slet ikke vente til han også kan mærke med. Det bliver dejligt når vi begge kan mærke den lille. Men for nu nyder jeg det i fulde drag

Hvornår kunne du mærke liv uden på maven?

Ved du hvad..det har jeg tit tænkt over, fordi spørgsmålet ofte er blevet stillet herinde...men helt ærligt..det kan jeg slet ikke huske.
Men rimeligt tidligt tror jeg i forhold til de fleste...fordi mine har været nogle krudtugler og temmeligt store.
Men jeg tror omkring uge 16-18 stykker...for jeg gik ofte til jordemoderkontrol og den slags, da jeg hørte til risikogruppen, og kan huske at de alle 3 sparkede jordemoderen ret så grundigt når hun skulle lytte med den der lytteting af træ og det var omkring uge 18-20 stykker.

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Ved du hvad..det har jeg tit tænkt over, fordi spørgsmålet ofte er blevet stillet herinde...men helt ærligt..det kan jeg slet ikke huske.
Men rimeligt tidligt tror jeg i forhold til de fleste...fordi mine har været nogle krudtugler og temmeligt store.
Men jeg tror omkring uge 16-18 stykker...for jeg gik ofte til jordemoderkontrol og den slags, da jeg hørte til risikogruppen, og kan huske at de alle 3 sparkede jordemoderen ret så grundigt når hun skulle lytte med den der lytteting af træ og det var omkring uge 18-20 stykker.

Hihi - nej, det er vel ikke alt man kan huske Men hvis det har været inden jordemor-besøg, så passer det nok meget godt. Ihh hvor jeg håber at jeg også kan mærke liv deromkring Så er der ikke så længe til jo

Anmeld

29. april 2011

SussieThyssen

Kristinav skriver:

Hihi - nej, det er vel ikke alt man kan huske Men hvis det har været inden jordemor-besøg, så passer det nok meget godt. Ihh hvor jeg håber at jeg også kan mærke liv deromkring Så er der ikke så længe til jo

Det kommer jo meget an på hvordan de ligger, om de ligger foran eller bagved moderkagen, om det er nogle "moslere" og den slags ting.
Oftest vil faderen kunne mærke dem om aften, når man er kommet i seng første gang, men man vil også opleve at de driller i starten, for de bliver som regel helt stille når han lægger hånden på maven.
Det skyldes at de kan fornemme en anden rytme og høre den fra hans pulsslag gennem hånden og de energier hans hånd udstråler.
Den slags er bebser meget sensitive overfor.
Men senere skal han nok komme til at mærke det...især hvis man ligger i ske op af hans ryg...hehe!

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

SussieThyssen skriver:

Det kommer jo meget an på hvordan de ligger, om de ligger foran eller bagved moderkagen, om det er nogle "moslere" og den slags ting.
Oftest vil faderen kunne mærke dem om aften, når man er kommet i seng første gang, men man vil også opleve at de driller i starten, for de bliver som regel helt stille når han lægger hånden på maven.
Det skyldes at de kan fornemme en anden rytme og høre den fra hans pulsslag gennem hånden og de energier hans hånd udstråler.
Den slags er bebser meget sensitive overfor.
Men senere skal han nok komme til at mærke det...især hvis man ligger i ske op af hans ryg...hehe!

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Men tror nu det er en lille mosler jeg har mig.. NF tog 50 min, da scanningssygeplejersken slet ikke kunne følge med den lille Den boksede rundt og alt muligt.

Men vi må bare være tålmodige så Eller det må kæresten Er bare lykkelig over at kunne mærke bettefisen

Men hvor sjovt at baby kan mærke en andens puls igennem hånden og maven. Det er godt nok vildt hvad den lille kan allerede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.