Kan det passe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.703 visninger
36 svar
0 synes godt om
29. april 2011

Madam Blå

Jeg sad og ventede på at min frisør bad mig komme over i frisørstolen, da jeg pludselig mærker nogle halv-kraftige bobler eller noget i mit underliv. Hov, tænkte jeg, var det mon baby? Jeg ventede og hovsa - der var det igen! Mærkede det et par gange mere, og så stoppede det. Det var en følelse, som er svær at beskrive. Lidt som bobler, og lidt som en fisk der lige slog med halen i mig.. Jeg er temmelig overbevist om at det er baby. Har mærket det engang i mellem siden uge 9, men har ikke tænkt over at det kunne være baby. Det var desuden ikke lige så kraftigt som i dag. Er 12+1 i dag.

Men - er jeg gal på den - kan man overhovedet mærke baby så tidligt? Er så sikker som jeg kan være, på at det kommer fra min livmoder.. Men man kan vel bilde sig forskellige ting ind..

Håber i kan hjælpe med at løse mit "mysterium" 

Tak for at i læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Mira0911

Det kan sagtens være baby.... 

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

MoarJ skriver:

Det kan sagtens være baby.... 

Ih jeg håber sådan Har virkelig tænkt meget over det siden jeg kom hjem for fem timer siden.

Har læst at man som førstegangs gravid ikke skal regne med at mærke liv før tidligst i uge 18-22.. Så synes jeg er lidt tidligt på den.

Anmeld

29. april 2011

Rebecca55

Kristinav skriver:

Jeg sad og ventede på at min frisør bad mig komme over i frisørstolen, da jeg pludselig mærker nogle halv-kraftige bobler eller noget i mit underliv. Hov, tænkte jeg, var det mon baby? Jeg ventede og hovsa - der var det igen! Mærkede det et par gange mere, og så stoppede det. Det var en følelse, som er svær at beskrive. Lidt som bobler, og lidt som en fisk der lige slog med halen i mig.. Jeg er temmelig overbevist om at det er baby. Har mærket det engang i mellem siden uge 9, men har ikke tænkt over at det kunne være baby. Det var desuden ikke lige så kraftigt som i dag. Er 12+1 i dag.

Men - er jeg gal på den - kan man overhovedet mærke baby så tidligt? Er så sikker som jeg kan være, på at det kommer fra min livmoder.. Men man kan vel bilde sig forskellige ting ind..

Håber i kan hjælpe med at løse mit "mysterium" 

Tak for at i læste med!

Det lyder meget som baby...

Men du her ret det er ret usædvanligt, hvis man kun venter et barn at mærke det så tidligt som i uge 9. Er du sikker på der kun gemmer sig en der inde ?

Anmeld

29. april 2011

aya-zia

Rebecca55 skriver:

Men du her ret det er ret usædvanligt, hvis man kun venter et barn at mærke det så tidligt som i uge 9. Er du sikker på der kun gemmer sig en der inde ?

hehe jeg vil sige det samme ER DU SIKKER PÅ DER KUN ER EN...

jeg ventede tvillinger før jeg fik mine piger (tabte dem i 16 uge)... dem mærkede jeg også omkring uge 9-10... min jordmoder sage at det var meget normalt når der var 2

Anmeld

29. april 2011

Mira0911

Kristinav skriver:

Ih jeg håber sådan Har virkelig tænkt meget over det siden jeg kom hjem for fem timer siden.

Har læst at man som førstegangs gravid ikke skal regne med at mærke liv før tidligst i uge 18-22.. Så synes jeg er lidt tidligt på den.

Det som du nok mærker er bobler - og det er baby som bokser rundt derinde.. Sådan fik jeg det at vide.. 

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

Rebecca55 skriver:

Ja, der er kun en. Var til NF i går, og hun startede også med at sige at der nok var to - altså inden hun scannede mig. Min mave er ret stor allerede nemlig. Men der var kun en bebs

Synes også selv det er meget tidligt - men er meget god til at mærke min krop. Måske det har noget med det at gøre?

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

aya-zia skriver:

hehe jeg vil sige det samme ER DU SIKKER PÅ DER KUN ER EN...

jeg ventede tvillinger før jeg fik mine piger (tabte dem i 16 uge)... dem mærkede jeg også omkring uge 9-10... min jordmoder sage at det var meget normalt når der var 2

Hehe - jeps, kun en perfekt baby

Pyha, det er jeg ked af at høre. Det må have været hårdt, når du var så langt alligevel. Men dejligt at du har så dejlige piger i dag

Anmeld

29. april 2011

Madam Blå

MoarJ skriver:

Det som du nok mærker er bobler - og det er baby som bokser rundt derinde.. Sådan fik jeg det at vide.. 

Hvor er jeg glad for at kunne mærke baby allerede

Selvom jeg blev lidt nervøs tidligere i dag, så fik jeg meget hurtigt følelsen af glæde.

Tak for hjælpen

Anmeld

29. april 2011

twinny

jeg har også mærket lige en fisk slog halen mod min inderside på maven...  så tror det er bebs..

tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.