Har jeg forstået det rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Faith

Joan ( Smallie ) skriver:

Her koster en dagpleje plas 6500 kr komunen giver et tilskud på 75% dog max 4826kr så forældre skal betale 1674 for en plas her.

En privat dp plas koster forældrene 1674 kr

En komunal giver vi over 2300 kr for

Det er billiger i det private dog betaler man 12 måneder mod 11 i det komunale.

Grunden til adet lyder af så meget er fordi du selv skal ligge ud for begge unger og næste gang til den 1 får du de 9300 kr og den sidste månede du har ungerne i dp har du så overskud

Nååååååååååh! Tak for forklaringen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

Tak Lone!!! Ku jo bare ha spurgt dig.

Det er PÅ INGEN MÅDE en kritik af dig. Du fastlægger jo ikke prisen på dp. Jeg havde bare behov for at fatte det 100%. Jeg er jo ikke den hurtigste knallert på havnen

helt okay

og jo, jeg fastsætter faktisk selv prisen. men har snakket med en anden privat, og sammenlignet mig med de kommunelle for at få prisen så tæt på den kommunelle som muligt. Dog kan jeg bedre li "runde" tal. så de 6600 var nemmere at regne med (til skat osv)

Anmeld

28. april 2011

norenberg

syntes det lyder dyrt vi skal kun give 2550 kr i alt for begge børn i en kommunal dagpleje for fuldtids plads...

Anmeld

28. april 2011

Lady Marion <3

norenberg skriver:

syntes det lyder dyrt vi skal kun give 2550 kr i alt for begge børn i en kommunal dagpleje for fuldtids plads...

Kommunen betaler jo også tilskud til dit barn i den kommunale dagpleje   Når alt kommer til alt er det jo samme pris ..

Anmeld

28. april 2011

norenberg

Muffi<3 skriver:

Kommunen betaler jo også tilskud til dit barn i den kommunale dagpleje   Når alt kommer til alt er det jo samme pris ..

ja det ved jeg udmærket godt at de gør, men syntes stadig 3600 kr for to er dyrt i forhold til det vi giver i vores kommune.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.