Har jeg forstået det rigtigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.164 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. april 2011

Faith

Mine drenge er i dag startet i dagpleje og jeg har derfor lavet en aftale med banken om at de hver den 1. i måneden overfører 13200 kr til dagplejen.

Vores egenbetaling er 3600 om måneden, det vil sige at vi får 9600 kr refunderet fra kommunen.

Men har jeg forstået det korrekt: Er refunderingen bagudrettet? Altså får jeg først de 9600 kr ind på kontoen sidst på måneden, sådan at vi i princippet selv skal lægge de 9600 kr ud hver måned?

Håber i forstår mine spørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

wamse

øhh hjælp mig lige her, for hvorfor pokker skal i indbetale 13200??

Anmeld

28. april 2011

AndreasMor84

Selvom det er bagudrettet, vil I vel stadig få pengene d. 1. på kontoen.. Hvor mange børn snakker vi om her, siden I skal af med SÅ meget.. er det ik en fejl????

Anmeld

28. april 2011

Malene84

smillaluna skriver:

Mine drenge er i dag startet i dagpleje og jeg har derfor lavet en aftale med banken om at de hver den 1. i måneden overfører 13200 kr til dagplejen.

Vores egenbetaling er 3600 om måneden, det vil sige at vi får 9600 kr refunderet fra kommunen.

Men har jeg forstået det korrekt: Er refunderingen bagudrettet? Altså får jeg først de 9600 kr ind på kontoen sidst på måneden, sådan at vi i princippet selv skal lægge de 9600 kr ud hver måned?

WHAAAAAAAAAAAT????  Hvordan kan det være at I skal betale så meget? Jeg giver 4500 kr i alt for begge drenge i vuggestue!!!

Anmeld

28. april 2011

Gittemor09

smillaluna skriver:

ja, jeg spørger måske også dumt..

hvorfor 13200??

refunderingen skulle meget gerne ske med det samme så i kun skal betale resten.. ikke lægge ud for hele beløbet...

Anmeld

28. april 2011

MamaJakob

wamse skriver:

Ja, det forstår jeg heller ikke Så følger lige med..

Anmeld

28. april 2011

Faith

wamse skriver:

Jamen vi har jo 2 drenge... Og de koster 6600 kr pr stk om måneden.

Så får vi 75% refunderet fra kommunen.

Det er en privat dagpleje.

Er det mig der helt har misforstået det?

Anmeld

28. april 2011

jlp90

Hvis man vælger en privat dagpleje skal man selv betale hele beløbet også får man tilskud fra kommunen altså de 9600 . Det koster jo ikke kun det beløb vi giver at have et barn i dagpleje/vuggestue, men meget mere.

Anmeld

28. april 2011

Gittemor09

smillaluna skriver:

Jamen vi har jo 2 drenge... Og de koster 6600 kr pr stk om måneden.

Så får vi 75% refunderet fra kommunen.

Det er en privat dagpleje.

Er det mig der helt har misforstået det?

så skal i kun indbetale 7200 ... refunderingen sker med det samme...

Anmeld

28. april 2011

Laulund87

Refunderingen sker med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.