Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

2babygirls

Kristinav skriver:

Åh den trang til...

Chokolade!!

Jeg er nu i uge 12, og har hele tiden virkelig haft nærmest et behov for appelsin-ALT.. Det var ikke det værste - men nu er det chokolade! Jeg kan spise det morgen, middag og aften. Har lige rørt chokolademousse sammen.. Kan ikke lade være.

Er der andre der har fået usunde laster? Må indrømme at jeg er rigtig bange for at tage på.. Havde (inden jeg begyndte på mit choko-trip) taget 6-7 kilo på. Vejede 63-64 og nu vejer jeg 70! Det kan kun ses på maven og barmen. Men åh hvor jeg frygter at skulle tage mere end nødvendigt på... 

Hvor meget tænker/tænkte i på vægt under jeres graviditet? 

Kunne sleeeet ikke overskud at spise usundt i min graviditet, for det mættede jo ikke særlig længe OG er jo ikke sundt for hverken baby eller jeg. Når jeg havde overskud til at spise skulle det helst gerne kunne holde mig mættet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

AndreasMor84

Yes yes jeg er også havnet der... jeg kan spise lakrids, p-tærter og vingummibamser konstant og jeg kan slet ikke stoppe igen... Bare tanken om, at det ligger henne i skabet får mine tænder til at løbe i vand, til trods for, at vi lige har fået aftensmad. Jeg er 20+0 i dag og har taget ca. 5 kg på indtil videre

Anmeld

27. april 2011

twinny

jeg har også med chokolade....  MEN det havde jeg nu også før jeg blev gravid...  Kan hurtig spise en hel plade....  Hehe... Men tager heldigvis ikk på af det...  Jeg har kun taget 2 kilo på, er i uge 17 med twins...

Anmeld

27. april 2011

princessnanna

jeg vil bare sige , pas på med kiloene , jeg er 28 uger henne nu og har allerede taget 13 kilo på , netop fordi jeg havde en stor trang til chokolade og is i starten og det kan virkelig mærkes i mit bækken nu , nogle gange er det så slemt at jeg hverken kan gå , stå eller sidde pga bækkenet , så vil bare lige advare dig om hvor hårdt det kan blive for kroppen i sidste ende for hold da op hvor kiloene bare sætter sig hurtigt på en når man er gravid

Anmeld

27. april 2011

Chr-Hei

Kristinav skriver:

Wow!  Det er da vildt godt klaret, når du også har trang til den forbudte chokolade

Jeg har det heller ikke liggende i skabet, men er endt med at rende ned og hente det omtrent hveranden aften i en uge nu.

Men MUMS! Det er bare så godt

Kan faktisk heller ikk selv helt forstå hvordan det kan lade sig gøre... Men dejligt er det i hvertfald.. Spiser også ekstremt meget morgenmad men så ikke så meget aftensmad ved ikke om det har noget at sige...

Kender det ALT for godt .. her e rdet bare manden der kører næsten hver aften ...

Hehe ..

Anmeld

27. april 2011

Fenja09

Vil sige både ja og nej til om jeg tænker på min vægt nu her under graviditeten. Jeg tabte mig 5,5 kg de første 3 mdr (pga kvalme) og har ud af dem taget ca 1 kg på og er nu i 23. uge. Jordemoderen har holdt godt øje med at vægten ikke faldt mere, da den jo helst skal stige.

Jeg tænker over hvad jeg spiser for ønsker ikke at tage 20-25 kg på, så på den måde tænker jeg på vægten - men jeg nægter ikke mig selv at spise en is, chokolade eller andet sødt - spiser det i samme mængde som før jeg blev gravid

Har heldigvis ikke haft en speciel trang til noget, udover appelsiner og vandmelon, som kun varede nogle dage. Ellers har der intet været og spiser som jeg plejer, bare i mindre mængder

/Fenja

Anmeld

27. april 2011

lukasmor

Jeg tog 15 kg på - de er smidt igen blot 2 måneder efter fødsel så jeg tænker ikke meget over det og gjorde det heller ikke i min graviditet

Anmeld

8. maj 2011

Muttitil1+1

Haha! Faldt lige over dit indlæg, selvom det er ved at være et par uger gammelt

Har den STØRSTE trang til chokolade og har haft det i flere uger, ja for ikke at sige måneder

Jeg går normalt meget op i min vægt, og det har været svært for mig at acceptere det stigende tal på badevægten herhjemme, men baby vejer jo så det skal jo helst gå den vej. Når jeg får mine chokoladeflip (sker ret tit) kan jeg ikke nøjes... jeg skal helst have en hel plade, og måske endda også en ordentlig omgang is med chokoladestykker, -sauce, krymmel osv... er simpelthen forfærdelig

Det jeg gør er at spise det som et måltid - jeg ved godt det er super usundt, men når jeg ikke kan styre min lyst, må jeg gøre det på den anden måde her så jeg ikke tager så meget på... Jeg har taget 5,5kg på, er 28 uger henne og var normalvægtig fra start af. Prøver at få mig lidt motion en gang imellem - gåture virker bedst for mig (men gør det om aftenen, så der ikke er noget der har åbent)

Så du er ikke alene ville jeg bare sige

Anmeld

8. maj 2011

misse198

jeg er 36 plus 2 i dag og jeg har taget ca 16 kg på.

jeg må indrømme at jeg har ikke holdt mig tilbage når lysten har været der til de usunde sagder- dog har jeg da haft i baghovede at det ikke er sundt, men jeg tænker lidt, rygning er da heller ikke sundt hverken for mor eller barn. - dog tager man på af chokoladen mm. men kg kommer som regl af igen efter fødsel når man kommer igang med den hårde motion igen.

jeg er ikke flov over at jeg har taget 16 kg på, tog jeg 25 kg på ja så gør jeg det- ved det kommer af igen

Anmeld

8. maj 2011

jeanett1988

Jeg er 13 + 2 henne idag, og har indtil videre taget CA 1½ kg på.

Har ikke rigtig haft en trang til noget bestemt mad, kun appelsiner, men det er væk nu. Har til gengæld nogle madvarer som jeg får det dårligt af at spise som f.eks. løg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.