Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.644 visninger
43 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Madam Blå

Åh den trang til...

Chokolade!!

Jeg er nu i uge 12, og har hele tiden virkelig haft nærmest et behov for appelsin-ALT.. Det var ikke det værste - men nu er det chokolade! Jeg kan spise det morgen, middag og aften. Har lige rørt chokolademousse sammen.. Kan ikke lade være.

Er der andre der har fået usunde laster? Må indrømme at jeg er rigtig bange for at tage på.. Havde (inden jeg begyndte på mit choko-trip) taget 6-7 kilo på. Vejede 63-64 og nu vejer jeg 70! Det kan kun ses på maven og barmen. Men åh hvor jeg frygter at skulle tage mere end nødvendigt på... 

Hvor meget tænker/tænkte i på vægt under jeres graviditet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

svanen73

Da jeg ventede mine tvillinger havde jeg kvalme 24/7 de første 5 måneder,  tog 16 kg på. De er født i uge 34.

Det har jeg ik haft denne gang, hvor appetiten har været helt anderledes *host*

Jeg er nu i uge 33 og har taget 13,6 kg på og regner self med at gå længere...må indrømme jeg er lidt ligeglad med vægten, så længe det er pga. hvad jeg indtager...forstået at jeg ik holder øje med den.

Anmeld

27. april 2011

Jemion

Uha kender allltt for godt den der chokolade trang har den selv, men har også saltlakrids trip kan ikke gå en dag uden   Som er medskyldig i de 9 kg der har sneget sig på min krop indtil videre dog sidder det på maven, barmen og lårene.

Men har det okay afslappet med at tage på under min graviditet, det er kun inden jeg skal til læge eller jordemoder jeg vælger at gå på min værste fjende Badevægten

Anmeld

27. april 2011

Madam Blå

Jeg var ikke så fokuseret på det, men folk fortæller mig, og jeg kan læse mig til, at jeg max burde have taget 3 kilo på nu.. Og jeg har taget mere end det dobbelte på allerede.

Så jeg må indrømme at jeg er meget nervøs over at min trang nu er til chokolade.. Det er jo ikke ligefrem det, der feder mindst

Anmeld

27. april 2011

nellemann24

Kristinav skriver:

Åh den trang til...

Chokolade!!

Jeg er nu i uge 12, og har hele tiden virkelig haft nærmest et behov for appelsin-ALT.. Det var ikke det værste - men nu er det chokolade! Jeg kan spise det morgen, middag og aften. Har lige rørt chokolademousse sammen.. Kan ikke lade være.

Er der andre der har fået usunde laster? Må indrømme at jeg er rigtig bange for at tage på.. Havde (inden jeg begyndte på mit choko-trip) taget 6-7 kilo på. Vejede 63-64 og nu vejer jeg 70! Det kan kun ses på maven og barmen. Men åh hvor jeg frygter at skulle tage mere end nødvendigt på... 

hej.

jeg var lige begyndt på kur, da jeg fandt ud af at jeg vente mig. og er jeg er i uge 27 og jeg har heldigvis kun tage 4,5 kg.

men prøv at find noget frugt som bare lige er dig. men spise stadig andet frugt så du ikke bliver træt af det.

også dryk motion det giver også en nemmer fødsel

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

Jeg har ingen ændringere i mine spisevaner eller noget som jeg bare må have lige nu.... 

Spiser som jeg gjorde før jeg blev gravid... 

Anmeld

27. april 2011

Chr-Hei

Uha chokolade .. MMMM har simpelthen også bare en konstant trang til det skidt her i min graviditet ... Tænker en smule over ikke bare at fråde det hvergang lysten er der og sørger bevidst for ikke altid at have noget hjemme.. MEN manden er da tit lige på tanken om aftenen hvor det gerne tager overhånd..

Er i uge 36 nu og har faktisk kun taget 6 kilo på hvilket jeg selv syntes er ret flot da ikke begrænser mig når først jeg går igang

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

Kristinav skriver:

Åh den trang til...

Chokolade!!

Jeg tænker faktisk en del på det. Det er fordi jeg fra starten har spist usundt (altså mht slikkeri, is osv) nu er jeg 30+ og har taget 1o kilo på. Jeg har læst at baby det sidste stykke tid tager ca 300-400 gr på om ugen, så jeg tænker at jeg kommer til at tage alt for meget på. Jeg ville gerne have nøjes med 14 kilo men ved så ikke om det er realistisk nu Og nu kommer grill sæson med pølser og flute som jeg bare ved jeg får svært ved at sige nej til

Så jeg bruer en del krudt på at ærge mig over mine spisevaner, uden overhoved at ændre på det

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

Heidi-ra skriver:

Er i uge 36 nu og har faktisk kun taget 6 kilo på hvilket jeg selv syntes er ret flot da ikke begrænser mig når først jeg går igang

heldige asen!!

Anmeld

27. april 2011

Wimmie

Puha, jeg har nøjagtig samme frygt

Jeg tog ca. 4-5 kg på under min hormonbehandling og min appetit er virkelig enorm, så jeg frygter at vægten bare vil stige og stige

Jeg har ikke fået nogen specielle cravings endnu, lige nu er det bare lidt af hvert - jeg prøver ikke at give efter, men jeg kunne virkelig spise konstant. Spiser så sundt som muligt, men jeg har meget svært ved at sige nej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.