Vægt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

tinasmor

Jemion skriver:

Som er medskyldig i de 9 kg der har sneget sig på min krop indtil videre dog sidder det på maven, barmen og lårene.

Må jeg spørge hvor langt du er henne? (bare du ikke siger 38 + ) så får jeg endnu dårligere samvittighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

MetteDN

Kristinav skriver:

Åh den trang til...

Chokolade!!

Jeg er nu i uge 12, og har hele tiden virkelig haft nærmest et behov for appelsin-ALT.. Det var ikke det værste - men nu er det chokolade! Jeg kan spise det morgen, middag og aften. Har lige rørt chokolademousse sammen.. Kan ikke lade være.

Er der andre der har fået usunde laster? Må indrømme at jeg er rigtig bange for at tage på.. Havde (inden jeg begyndte på mit choko-trip) taget 6-7 kilo på. Vejede 63-64 og nu vejer jeg 70! Det kan kun ses på maven og barmen. Men åh hvor jeg frygter at skulle tage mere end nødvendigt på... 

Hvor meget tænker/tænkte i på vægt under jeres graviditet? 

Jeg er i uge 36 og er faktisk først sådan rigtig begyndt at tænke over det nu .. Jeg har også trangen til chokolade og vingummi .. åhh mums..

I stedet for er jeg begyndt at spise frugt stykker og drikke smoothies

Anmeld

27. april 2011

Jemion

tinasmor skriver:

Må jeg spørge hvor langt du er henne? (bare du ikke siger 38 + ) så får jeg endnu dårligere samvittighed

Jeg er 21+5 idag  Jeg synes absolut ikke du skal få dårlig samvittighed Jeg har ihvertfald fået at vide man ikke må spise chokolade når man ammer så den skal bare have gas inden

Anmeld

27. april 2011

tinasmor

Jemion skriver:

Jeg er 21+5 idag  Jeg synes absolut ikke du skal få dårlig samvittighed Jeg har ihvertfald fået at vide man ikke må spise chokolade når man ammer så den skal bare have gas inden

hi hi. Jeg er ikke så vild med chokolade, men bland selv slik ryger der ned i lange baner og så vanilie is med friske jordbær og banan på. Og motion, er desværre ikke eksisterende for mig, med mindre man tæller turen ned til bilen som motion

Anmeld

27. april 2011

quindelist

Er 22+2 og har slet ikke taget på endnu -tværtimod har jeg tabt 6 kg, meeen jeg er også overvægtig i forvejen, så er ret taknemmelig og håber det holder ved.Har løvrigt en vanvittig trang til saltlakrids, super piratos er de bedste *smiler* ellers spiser jeg ret normalt tror jeg.

Anmeld

27. april 2011

Jemion

tinasmor skriver:

hi hi. Jeg er ikke så vild med chokolade, men bland selv slik ryger der ned i lange baner og så vanilie is med friske jordbær og banan på. Og motion, er desværre ikke eksisterende for mig, med mindre man tæller turen ned til bilen som motion

Altså saltlakrids og chokolade er mit helt store hit men siger absolut ikke nej til en vingummi   

Altså i is er jeg blevet forelsket i en ben and jerry's vanilie is med daim stykker  Min motion er cykleturen ned til kiosken  Kommer ikke så meget ud og motionere pga mit bækken men det kan godt holde til at cykle  

Anmeld

27. april 2011

modesty

Jeg er 16+1 og har taget halvandet kilo på... Var pænt slank inden graviditeten. Var først lidt bekymret over at jeg ikke havde taget mere på, men har læst lidt rundt omkring at det er enormt forskelligt, så er lidt mere rolig nu. Jeg så også baby til scanning hos lægen da jeg var 15+1 og alt så godt ud, så det hjalp også lidt på bekymringerne :-)

Jeg har ikke nogle sære cravings, jeg har bare mere lyst til de ting jeg i forvejen rigtig godt kunne lide. Alt muligt. Chips, nødder, ristede hot dogs, McChicken, tarteletter med høns i asparges (!). Min trang til kager og chokolade er nok tiltaget en smule, men ikke meget.

Anmeld

27. april 2011

Madam Blå

nellemann24 skriver:

hej.

jeg var lige begyndt på kur, da jeg fandt ud af at jeg vente mig. og er jeg er i uge 27 og jeg har heldigvis kun tage 4,5 kg.

men prøv at find noget frugt som bare lige er dig. men spise stadig andet frugt så du ikke bliver træt af det.

også dryk motion det giver også en nemmer fødsel

Jeg har prøvet med frugt. Men det tager ikke trangen Jeg prøver dog at holde chokoladen til hver anden dag - og indtil videre går det. Men har også kun haft lyst til det i en uges tid nu.

Ellers har jeg spist sundere end nogensinde. Jeg har udelukkende spist efter de otte kostråd, og har ikke rørt slik, chokolade osv. Og motion dyrker jeg et par gange om ugen. Men har stadig taget de 7 kilo på. Det undrer mig virkelig..

Det kunne være jeg skulle skære frugt ud, og så drysse chokolade på. Så spiser jeg mindre chokolade - men får stadig lidt

Anmeld

27. april 2011

Madam Blå

Heidi-ra skriver:

Uha chokolade .. MMMM har simpelthen også bare en konstant trang til det skidt her i min graviditet ... Tænker en smule over ikke bare at fråde det hvergang lysten er der og sørger bevidst for ikke altid at have noget hjemme.. MEN manden er da tit lige på tanken om aftenen hvor det gerne tager overhånd..

Er i uge 36 nu og har faktisk kun taget 6 kilo på hvilket jeg selv syntes er ret flot da ikke begrænser mig når først jeg går igang

Wow!  Det er da vildt godt klaret, når du også har trang til den forbudte chokolade

Jeg har det heller ikke liggende i skabet, men er endt med at rende ned og hente det omtrent hveranden aften i en uge nu.

Men MUMS! Det er bare så godt

Anmeld

27. april 2011

Madam Blå

Jemion skriver:

Den går jeg med på Vi skal da have chokolade! Og er begyndt at tænke lidt, at jeg sgu må tabe mig når jeg har født...

Man skal jo nyde sin graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.