Storm <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

lhn89

Babyklar skriver:

det kan man også når man snart har været her i 14dage, og det ikke lige var det man havde reget med når man havde født.. men personalet er rigtig søde og hjælpsomme.. men hjemme er altså bedst hihi ..

Tiden går nu alligevel hurtigt, vildt han allerede er 14 dage  Er rart med alt den hjælp og støtte fra personalet, her i starten Hvor længe er kæresten så ved jer? Hvornår var det han skulle afsted igen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

muzen

ej han er da bare alt for lækker. og krydser finger for at han snart begynder og spise. jeg underet mig lige over at han også var krympet i længden er han gået fra 49 til 46,5?

men ellers stort tillykke med den lille fyr

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

neej det har vi ikke.. måske komme hjem på weekend.. men ellers siger man at man skal være her til termin, for så har de ikk lovet noget ..

åh.. jeg føler med jer, men så længe at lille storm klarer skærene og han følger med og tager på, så er det da det mest positive.. han er jo i gode hænder. <3

Anmeld

29. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

Tiden går nu alligevel hurtigt, vildt han allerede er 14 dage  Er rart med alt den hjælp og støtte fra personalet, her i starten Hvor længe er kæresten så ved jer? Hvornår var det han skulle afsted igen? 

vi har fået lov at komme hjem på weekend idag, og så skal vi komme tilbage på søndag og se om han stadig tager på og så ser vi der hvad der så ska ske

han havde en uges påskeferie med os .. og på mandag tager han på øvelse i 14dage .. men det må vi bare tag med ..

ja storm er 14dage imorgen tiden flyver afsted..

Anmeld

29. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

vi har fået lov at komme hjem på weekend idag, og så skal vi komme tilbage på søndag og se om han stadig tager på og så ser vi der hvad der så ska ske

han havde en uges påskeferie med os .. og på mandag tager han på øvelse i 14dage .. men det må vi bare tag med ..

ja storm er 14dage imorgen tiden flyver afsted..

Anmeld

29. april 2011

Moar2011

muzen skriver:

ej han er da bare alt for lækker. og krydser finger for at han snart begynder og spise. jeg underet mig lige over at han også var krympet i længden er han gået fra 49 til 46,5?

men ellers stort tillykke med den lille fyr

Han blev jo taget med sugekop, så får man jo det der underlge hovedet, så vi tror at de 2,5 cm er fra sugekoppen .. forstår du ? hihi ..

Anmeld

29. april 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

åh.. jeg føler med jer, men så længe at lille storm klarer skærene og han følger med og tager på, så er det da det mest positive.. han er jo i gode hænder. <3

Anmeld

29. april 2011

muzen

Babyklar skriver:

Han blev jo taget med sugekop, så får man jo det der underlge hovedet, så vi tror at de 2,5 cm er fra sugekoppen .. forstår du ? hihi ..

jep jeg forstå :-)

Anmeld

29. april 2011

muzen

Babyklar skriver:

tillykke det er da alt for dejligt

Anmeld

29. april 2011

Mother-love

Babyklar skriver:

Hey damer

ville lige vise et par billeder af vores skønne dreng

Han blev målt og vejet idag : 46,5cm og 2094g .. han tog 38g på fra igår til idag  - vi venter på at storm ville spise mere mere sikkert ved brystet, da han tager alt fra 20ML til 68 ML - når det er bleven mere regl mæssigt håber vi på at komme hjem  meget snart håber vi, da jeg er ved at blive lidt skør ved at gå her i oste klokken .. hihi ..

nurhh hvor er han bare fin... endnu engang tillykke med ham.. og håber snart i får lov til at komme hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.