Storm <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Moar2011

Janni. skriver:

Wauw  Han er da for lækker  Håber i snart må komme hjem. 

det håber vi også .. for jeg er ved at være ret trist af at være her alene ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Moar2011

MoarJ skriver:

Hvor ser han skøn ud... 

Har selv en nevø ved navn Storm som er født 3 mdr for tidligt... 

wow - ja så passer navnet jo os helt perfekt til ham hhii

Anmeld

27. april 2011

Lady Marion <3

Nårhhh altså   sådan en dejlig lille bette fis, hvor er han dog kær

Anmeld

27. april 2011

Moar2011

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er han skøn. En rigtig lille Storm 

mange tak

Anmeld

27. april 2011

Moar2011

Muffi<3 skriver:

Nårhhh altså   sådan en dejlig lille bette fis, hvor er han dog kær

hihi  mange tak ..

Anmeld

27. april 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

wow - ja så passer navnet jo os helt perfekt til ham hhii

Jeps.... 

Anmeld

27. april 2011

Isabella_mor

lækre dreng.. håber da også snart i kommer hjem, bare det at være på et sygehus i 5 dage var for mig et HELVEDE..  for at i kommer hjem med bassemanden. ihh hvor er han altså bare en lækkerbisken.. <3

Anmeld

27. april 2011

lhn89

Hvor er det dejligt at se flere billeder af ham! Han er virkelig sød og ja, vi må da håbe der ikke går for lang tid, før i kan komme hjem! Havde han ellers taget fint på? (kunne se han skulle vejes kl. 12)

Anmeld

28. april 2011

CamillaSoefelt

Babyklar skriver:

Hey damer

ville lige vise et par billeder af vores skønne dreng

Han blev målt og vejet idag : 46,5cm og 2094g .. han tog 38g på fra igår til idag  - vi venter på at storm ville spise mere mere sikkert ved brystet, da han tager alt fra 20ML til 68 ML - når det er bleven mere regl mæssigt håber vi på at komme hjem  meget snart håber vi, da jeg er ved at blive lidt skør ved at gå her i oste klokken .. hihi ..

Skøøøøn dreng:-). Tillykke med ham;-)!!

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

Hvor er det dejligt at se flere billeder af ham! Han er virkelig sød og ja, vi må da håbe der ikke går for lang tid, før i kan komme hjem! Havde han ellers taget fint på? (kunne se han skulle vejes kl. 12)

Ja, han havde taget 86g på, på et døgn.. så vi kørte fri amning igår, så her kl 9.00 skal han vejs igen, og hvis han ikke har tabt sig for meget, skal vi køre med fri amning igen idag ,, og hvis han heller ikk har tabt sig for meget imorgen, må vi måske komme hjem på weekend og kom til kontrol vejning mandag, og afhægig af hvad den viser blir vi enten udskreven helt eller indlagt igen,, - men ville ikk glæde mig for meget, tager en dag af gangen, for som de siger han er stadig en lille dreng, der er kommet  for tidligt..

årrh glæd dig til bettepigen kommer, jeg elsker min titel og det lille vidunder, selvom det kan være lidt hårdt hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.