Storm <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

lækre dreng.. håber da også snart i kommer hjem, bare det at være på et sygehus i 5 dage var for mig et HELVEDE..  for at i kommer hjem med bassemanden. ihh hvor er han altså bare en lækkerbisken.. <3

Ja, han havde taget 86g på, på et døgn.. så vi kørte fri amning igår, så her kl 9.00 skal han vejes igen, og hvis han ikke har tabt sig for meget, skal vi køre med fri amning igen idag ,, og hvis han heller ikk har tabt sig for meget imorgen, må vi måske komme hjem på weekend og kom til kontrol vejning mandag, og afhægig af hvad den viser blir vi enten udskreven helt eller indlagt igen,, - men ville ikk glæde mig for meget, tager en dag af gangen, for som de siger han er stadig en lille dreng, der er kommet  for tidligt..

tak for det, hans mor er os helt væk i ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Mi

Hvor er han da skøn

www.stjerneleg.dk

Anmeld

28. april 2011

lhn89

Babyklar skriver:

Ja, han havde taget 86g på, på et døgn.. så vi kørte fri amning igår, så her kl 9.00 skal han vejs igen, og hvis han ikke har tabt sig for meget, skal vi køre med fri amning igen idag ,, og hvis han heller ikk har tabt sig for meget imorgen, må vi måske komme hjem på weekend og kom til kontrol vejning mandag, og afhægig af hvad den viser blir vi enten udskreven helt eller indlagt igen,, - men ville ikk glæde mig for meget, tager en dag af gangen, for som de siger han er stadig en lille dreng, der er kommet  for tidligt..

årrh glæd dig til bettepigen kommer, jeg elsker min titel og det lille vidunder, selvom det kan være lidt hårdt hihi ..

Hvor er det dejligt at han har taget på! Og ja, er nok bedst at tage en dag af gangen, han er jo stadig lille men kunne da være rigtigt lækkert at få ham hjem i weekenden! Glæder mig virkelig også! Kan slet ikke vente mere

Anmeld

28. april 2011

Sofia

Sikke en smuk lille dreng. Jeg håber han snart har taget nok på til at I kan komme hjem. Knus

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

Hvor er det dejligt at han har taget på! Og ja, er nok bedst at tage en dag af gangen, han er jo stadig lille men kunne da være rigtigt lækkert at få ham hjem i weekenden! Glæder mig virkelig også! Kan slet ikke vente mere

kan goodt forstå dig  det så vidunderligt ..

nemlig, det kunne være så lækkert ..  men nu må vi se, de skifter meget mening om hva der ska ske og det blir man lidt frustret over ..  .. men tror han har tabt sig, efter som han bare får det mad han spiser så det ikk særlig tit han får spist de 60ml han egentlig ska.. han spiser alt mellem 25 og 60 ml, ofte ligger den på 35ml hver 3time spiser han ..

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

Sofia skriver:

Sikke en smuk lille dreng. Jeg håber han snart har taget nok på til at I kan komme hjem. Knus

taak  ..

Ja, han havde taget 86g på, på et døgn.. så vi kørte fri amning igår, så her kl 9.00 skal han vejs igen, og hvis han ikke har tabt sig for meget, skal vi køre med fri amning igen idag ,, og hvis han heller ikk har tabt sig for meget imorgen, må vi måske komme hjem på weekend og kom til kontrol vejning mandag, og afhægig af hvad den viser blir vi enten udskreven helt eller indlagt igen,, - men ville ikk glæde mig for meget, tager en dag af gangen, for som de siger han er stadig en lille dreng, der er kommet  for tidligt..

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

Ja, han havde taget 86g på, på et døgn.. så vi kørte fri amning igår, så her kl 9.00 skal han vejes igen, og hvis han ikke har tabt sig for meget, skal vi køre med fri amning igen idag ,, og hvis han heller ikk har tabt sig for meget imorgen, må vi måske komme hjem på weekend og kom til kontrol vejning mandag, og afhægig af hvad den viser blir vi enten udskreven helt eller indlagt igen,, - men ville ikk glæde mig for meget, tager en dag af gangen, for som de siger han er stadig en lille dreng, der er kommet  for tidligt..

tak for det, hans mor er os helt væk i ham

så må vi da håbe at han har taget på <3

hvad betyder fri amning..?? 

og jeg kan godt forstå at du er helt væk i ham. jeg kender det kun alt for godt. og ens øjne vil være klistret på den bette basse i mange år fremover..

Anmeld

28. april 2011

lhn89

Babyklar skriver:

nemlig, det kunne være så lækkert ..  men nu må vi se, de skifter meget mening om hva der ska ske og det blir man lidt frustret over ..  .. men tror han har tabt sig, efter som han bare får det mad han spiser så det ikk særlig tit han får spist de 60ml han egentlig ska.. han spiser alt mellem 25 og 60 ml, ofte ligger den på 35ml hver 3time spiser han ..

Okay, lidt træls de skifter meget mening, men det er jo for Storms bedste  

Ved faktisk ikke hvad de normalt skal spise om dagen (alt sådan noget er jo stadig helt nyt for mig ) men omkring de 35 ml. er det fint? 

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

så må vi da håbe at han har taget på <3

hvad betyder fri amning..?? 

og jeg kan godt forstå at du er helt væk i ham. jeg kender det kun alt for godt. og ens øjne vil være klistret på den bette basse i mange år fremover..

det betyder at før inden han spiste vejet jeg ham, for at se hvor meget han spiste ved brystet.. i alt må han få 60 ml, lad os så sige han tog 30ml ved brystet, så sku han have MM (modermælk) i en sonde.. men når man siger fri amning, skal man ikke veje ham, og så spiser han bare det han ville ved brystet og så må jeg vente på han melder sig igen, når han bliver sulten

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

Okay, lidt træls de skifter meget mening, men det er jo for Storms bedste  

Ved faktisk ikke hvad de normalt skal spise om dagen (alt sådan noget er jo stadig helt nyt for mig ) men omkring de 35 ml. er det fint? 

det er okey , han må bare ikke tabe sig for meget ved det .. og det ville han jo næsten gøt når han rigtig skal have 60ml ..

det er noget de kan regne ud ved at tag fødsels vægten og gange det med noget hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.