Storm <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

lhn89

Okay Så det er egentlig fint nok det han får, men han skal have de 60 for at tage på? Så længe han ikke får for lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

Okay Så det er egentlig fint nok det han får, men han skal have de 60 for at tage på? Så længe han ikke får for lidt

det ved jeg nemlig ikk.. det er det vi får af se her kl 9

Anmeld

28. april 2011

lhn89

HÅBER de siger det ser fint ud med ham!  

Du må lige komme med en update på det, når du ved mere 

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

HÅBER de siger det ser fint ud med ham!  

Du må lige komme med en update på det, når du ved mere 

håber jeg virkelig også, så vi kan komme hjem på weekend ..

det skal jeg nok  gøre

Anmeld

28. april 2011

lhn89

Ja det kunne være rigtigt dejligt!

Kan forstille mig at man godt kan få nok af hospitaler? Så er det altså noget andet at være hjemme i sit egegt hjem 

- Lyder godt med en update 

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

det betyder at før inden han spiste vejet jeg ham, for at se hvor meget han spiste ved brystet.. i alt må han få 60 ml, lad os så sige han tog 30ml ved brystet, så sku han have MM (modermælk) i en sonde.. men når man siger fri amning, skal man ikke veje ham, og så spiser han bare det han ville ved brystet og så må jeg vente på han melder sig igen, når han bliver sulten

okay, på den måde... det må da være en befrigelse.. man han klarer det godt bettemanden, i kommer garanteret snart hjem, hvor meget for tidlig er han blevet født??

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

okay, på den måde... det må da være en befrigelse.. man han klarer det godt bettemanden, i kommer garanteret snart hjem, hvor meget for tidlig er han blevet født??

det håber jeg i hvertfald rigtig meget det træls at være her så længe .. han er født 6uger for tidlig, 33+3 kom han ..

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

lhn89 skriver:

Ja det kunne være rigtigt dejligt!

Kan forstille mig at man godt kan få nok af hospitaler? Så er det altså noget andet at være hjemme i sit egegt hjem 

- Lyder godt med en update 

det kan man også når man snart har været her i 14dage, og det ikke lige var det man havde reget med når man havde født.. men personalet er rigtig søde og hjælpsomme.. men hjemme er altså bedst hihi ..

Anmeld

28. april 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

det håber jeg i hvertfald rigtig meget det træls at være her så længe .. han er født 6uger for tidlig, 33+3 kom han ..

okay.. det var alligevel lidt tidligt... har i fået et ca tidspunkt på hvornår i kan komme hjem??

Anmeld

28. april 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

okay.. det var alligevel lidt tidligt... har i fået et ca tidspunkt på hvornår i kan komme hjem??

neej det har vi ikke.. måske komme hjem på weekend.. men ellers siger man at man skal være her til termin, for så har de ikk lovet noget ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.