Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lækker hund...vores er blanding..rottweiler/labrador- han
skal vores lege sammen en dag ???!!
Her er vores
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville gå en stor bue udenom. Jeg har så meget respekt for store hunde!
Christina.78 skriver: Lækker hund...vores er blanding..rottweiler/labrador- han skal vores lege sammen en dag ???!! Her er vores
Nåe så skøn Ku da nemt være de sku lege en dag hvor kommer i fra?
Hun er da for lækker lige til at kramme
MoarHvidovre skriver: Jeg ville gå en stor bue udenom. Jeg har så meget respekt for store hunde!
Det er osse helt forståeligt, hun er en stor hund, men gør intet.
Nogen hunde ville jeg selvgå uden om og især når jeg har min datter med.
Mirjam123 skriver: Nåe så skøn Ku da nemt være de sku lege en dag hvor kommer i fra?
Mmmm, fra den helt anden ende af Jylland desværre..så må de nøjes med at kigge billweder af hinanden...
hun er da bare skøn og dejlig....
hilsen fra en ejer af en meget meget farlig schæfer hund. Dem har folk lige så mange fordomme om...
Mirjam123 skriver: Hej.. Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud. Hva tænker i når i ser hende? Hun er næsten ren Rottweiler
Hej..
Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud.
Hva tænker i når i ser hende?
Hun er næsten ren Rottweiler
Hey
hun er da ikk til at stå for, dejlig hund ville ikk gå en bue udenom men ville derimod stoppe op og snakke med hende selv Oscar på 4 måneder elsker hunde, så han ville da elske at sige hej til hende
Du ved hvad jeg tænker søde - MIN LILLE MALLA VEN
katrine7 skriver: Du ved hvad jeg tænker søde - MIN LILLE MALLA VEN
Hehe ja og især hva Mikkel tænker om hende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128