Se vores hund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

wamse

Jeg er bare generelt ikke glad for større hunde, og ville nok derfor gå udenom jeres hund. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Isabeau

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud.

Hva tænker i når i ser hende?

Hun er næsten ren Rottweiler

Hun er da dejlig

Anmeld

26. april 2011

muzen

jeg tør godt og sige at jeg ville gå en stor bue uden om. jeg er ikke et specielt stort hunde menneske. og da slet ikke store hunde. og sådan en rotweiler og alle og muskel hunde er jeg direkte bange for.

Anmeld

26. april 2011

Fru Hansen

Jeg går konsekvent uden om hunde uanset størrelsen.
Jeg har en datter på 5 år der er bange for hunde fordi hun tidligere er blevet bidt. Når vi går på gaden og der kommer en hund hen imod os går min datter helt i panik og det er synd for hende.

De hunde jeg går i den største bue uden om er dem uden snor! Jeg syntes ikke man kan være det bekendt overfor de andre på fortovet, bl.a. dem der har det som min datter.

Det er ikke mere end et par dage siden jeg i bil måtte lave en hård opbremsning pga en hund uden snor der løb fra sin ejer og ud foran min bil. Derefter fortsatte kræet over i modsatte vejbane, hvor de også måtte op og stå på bremsen Det var et under at der ikke skete sammenstød for der var en del trafik på vejen.

Anmeld

26. april 2011

Preghiera

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER Rottweilere

De er -generelt- SÅ dejlige familiehunde... De bliver bare tit set som muskelhunde desværre

Men dejlig hund i har

Anmeld

26. april 2011

Orkide86

Preghiera skriver:

EEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER Rottweilere

De er -generelt- SÅ dejlige familiehunde... De bliver bare tit set som muskelhunde desværre

Men dejlig hund i har

Tak for det

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth85

Den har nogle smukke og venlig øjne. Mine forældre har en Labrador, og jeg er selv vokset op med en stor hund. Så jeg ville ikke være bange eller gå udenom - tværtimod

Anmeld

26. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

åårhhh hvor en dejlig nussepusse basse...

uhh lige til at tumle med

folk har desværre mange fordomme om at bestemte hunderacer automatisk er agressive og voldelige...

f.eks. er boxeren begyndt at få det ry på trods af at næsten alle hundeeksperter holder fast ved at den faktisk er den bedste familiehund med et meget roligt sind...

en hund bliver som den bliver opdraget til.. hvis man opdrager med had og tæv så får du en hund der reagerer med det samme den anden vej...

Anmeld

26. april 2011

sweet

Mirjam123 skriver:

Hej..

hun er da nuttet

Anmeld

26. april 2011

Millesmammi

Mirjam123 skriver:

Hej..

kan rigtig godt lide racen, kunne godt selv tænke mig sådan en engang. og hvor ser hun virkelig vidunderlig ud.

og kom hunden gåene imod mig, uden snor ville jeg også gå langt udenom. men gik den ligeså stille ved siden af jer med snor ville jeg ikke tænke over det

- ikke lige fordi det er din hund, men har det sådan med alle store hunde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.