Se vores hund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.556 visninger
51 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Orkide86

Hej..

Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud.

Hva tænker i når i ser hende?

Hun er næsten ren Rottweiler

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

malenecl

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud.

Jeg syntes hun ser dejlig og kærlig ud

Anmeld

26. april 2011

B&J

En dejlig bamse man har lyst til af kramme og holde op og bare ja den er super dejlig

Anmeld

26. april 2011

Orkide86

Tak Ja hun er osse en helt fantastisk hund

Anmeld

26. april 2011

Orkide86

Synes der er så mange der har fordomme om rottweiler.

Anmeld

26. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Mirjam123 skriver:

Hej..

At det er en fantastisk flot rottweiler, men fordi det er en rottweiler er der mange der er bange for hende tror jeg.

Selvom det er en fantastisk familie hund! men det er vel ligesom alle de hunde der er forbud imod, som folk kalder kamphunde/muskelhunde?

Tror bare problemet med hundende som muskelhunde, er at typen af mennesker der tit vælger den race, er folk der opdrager deres hunde med et baseballbat eller på anden måde ikke er ansvarlige over for deres hund.

Så hunden er der ikke noget galt med, men ejerne, som så gør folk generalisere hundeejere af den race.

Rottweilere er familie hunde, der kræver opdragelse ligesom alle andre hunde. De er intelligente hunde, der elsker udfordringer, og leg.

Men det ikke en dårlig hund, bestemt ikke

Anmeld

26. april 2011

Carl-Emil's mor

Et godt tip, stop med at brug kvæler halsbånd på hende, allerede der vil du se hvor mange færre folk der går uden om.

Store brede læder halsbånd som du også har på hende sender også "Waaahr jeg er en hård negl"signal og det gør også at folk går uden om.

Smæk hende i en sele, enten Y eller H selen fra Hurtta eller H selen fra hunter, du kan få dem med masser af farver og uden farver, det giver automatisk mere ro i folks øjne..

Arbejder sideløbende med mit studie i en hundebutik og det er desværre som øverst beskrevet du nemmest får folk til at "acceptere" og ikke snige sig væk fra jer ... Husk at hun kan altså også aflæse at folk rykker sig fra hende, og det kan i sidste ende gøre hende usikker...

God tirsdag

Anmeld

26. april 2011

Orkide86

Fru. Skovrup skriver:

At det er en fantastisk flot rottweiler, men fordi det er en rottweiler er der mange der er bange for hende tror jeg.

Selvom det er en fantastisk familie hund! men det er vel ligesom alle de hunde der er forbud imod, som folk kalder kamphunde/muskelhunde?

Tror bare problemet med hundende som muskelhunde, er at typen af mennesker der tit vælger den race, er folk der opdrager deres hunde med et baseballbat eller på anden måde ikke er ansvarlige over for deres hund.

Så hunden er der ikke noget galt med, men ejerne, som så gør folk generalisere hundeejere af den race.

Rottweilere er familie hunde, der kræver opdragelse ligesom alle andre hunde. De er intelligente hunde, der elsker udfordringer, og leg.

Men det ikke en dårlig hund, bestemt ikke

Tak for dit svar, ja hun er en fantastisk familie hund og hun er så god til vores datter, Natasja kan kravle oven på hende uden hun siger noget. Det er bare så fantastisk.

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mirjam123 skriver:

Hej..

Hun er da dejlig  Rottweiler er en skøn race hos den rette ejer 

Anmeld

26. april 2011

Millah

Mirjam123 skriver:

Hej..

Tænker over hvornår og hvordan jeg skal komme op kidnappe den

Hun er da bare for lækker lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.