Se vores hund..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Anja&jesper

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud.

Hva tænker i når i ser hende?

Hun er næsten ren Rottweiler

Jeg tænker det er bare en Super familie hund. er selv opvokset med Rottweiler så jeg siger bare lækker lækker hund  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Nadia Foged

Jeg synes hun ser helt fantastisk ud- man får jo helt lyst til at give hende en krammer

Anmeld

26. april 2011

Ina33

Jeg synes hun ser dejlig ud, men når det så er sagt, så har jeg kun dårlige erfaringer med rottweilere, og derfor ville jeg gå i en bue udenom hende...

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at der findes søde og rare rottweilere, men jeg er generelt meget påpasselig overfor fremmede hunde, rottweiler eller ej.

Jeg har selv hund, men alligevel er jeg bange for fremmede hunde, jeg troede det ville hjælpe at få en hund selv, men det har faktisk kun gjort det værre.

Anmeld

26. april 2011

Kay

jeg tænker at det er lige sådan en vi begge ønsker os når vi har en bolig der er passende til at få hund... de er bare SKØØØØNNE!!!

Anmeld

26. april 2011

Melbek

Jeg er også en af dem, der vil gå en bue uden om.. Din hund ser rigtig dejlig ud, men jeg kender den ikke og derfor vil jeg ikke, uden at blive nervøs, kunne gå lige forbi den. Men det har ikke noget med race at gøre. Jeg går aldrig lige forbi andre hunde, med mindre de er under knæ højde, eller har en hel stram line.

Jeg ved at alle hunde er søde og dejlige i ejerens mening, men det er bare ikke altid de er det, overfor fremmede. Jeg har selv hund og ved han aldrig vil gøre nogen noget. Men det giver mig ikke "ret" til at tænke, at folk er dumme, hvis de ikke kan lide ham. Nogen er bare bange for fremmede hunde og nogen hunde er bare bange for fremmede mennesker.

Anmeld

26. april 2011

NinaNymannMadsen

hun ser sku da skøn og dejlig ud. og meget rolig. hun ligger jo bare der. hun ser hvertfald ikk agrasiv ud på nogen måde.

Anmeld

26. april 2011

Orkide86

Millah skriver:

Tænker over hvornår og hvordan jeg skal komme op kidnappe den

Hun er da bare for lækker lækker

Hehe hun er osse bare så skøn

Anmeld

26. april 2011

Pia.

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg har oplevet mange gange at folk går en stor bue uden om vores hund og at folk er bange for hende, selv om hun er det rareste hund og ser så fredelig ud.

Hva tænker i når i ser hende?

Hun er næsten ren Rottweiler

Jeg syntes hun er fantastisk smuk og jeg ville ikke frygte hende på nogen måde... Hun ser rigtg sød ud... Man får helt lyst til at nusse med hende...

Knus Pia.

Anmeld

26. april 2011

Orkide86

Pia. skriver:

Jeg syntes hun er fantastisk smuk og jeg ville ikke frygte hende på nogen måde... Hun ser rigtg sød ud... Man får helt lyst til at nusse med hende...

Knus Pia.

Hehe ja ikke

Anmeld

26. april 2011

Mira0911

Hun ser dejlig ud...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.