Jeg har vist været udsat for en slags overgreb??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

det med at det kommer henad vejen er meget naturligt når det har været så dybe følelser og overgreb...

"opdagede" først selv det misbrug jeg havde været udsat for da jeg blev omkring 20 og det skete mens jeg var mellem 6 og 14 år...

Så det er faktisk naturligt at hjernen gemmer det væk i en boks og så pludselig i forskellige situationer kommer det op til overfladen...

mit kom som et kæmpe brag ovenpå at have været vidne til en cyklists møde med et lastbildæk og stress over ikke at kunne klare mit arbejde efterfølgende...

Det er jeg ked af at høre at du har været udsat for!  Har det hjulpet dig at snakke med en prof?

Jeg aner ikke hvad der fremkalder mine erindringer, men jeg syntes det er blevet mere efter jeg har fået mine piger. Måske det har noget at gøre med at jeg er bange for at noget skal ske dem?? Jeg aner det ikke men ubehageligt er det i hvert fald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

mor-til-vanessa

et KÆMPE kram til dig.

det er da helt klart et overgreb! blev helt dårlig af at læse det. jeg ville snakke med min læge og måske blive henvist til en psyolog, for at få bearbejdet det. selvom du er lykkelig gift og har børn, så har man jo stadig nogen ting nogen gange fra fortiden der skal bearnejdes. 

er sikker på din mand vil være forstående hvis du fortæller ham om det, men du skal selvfølgelig var klar til at fortælle ham det også.

held og lykke

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

et KÆMPE kram til dig.

det er da helt klart et overgreb! blev helt dårlig af at læse det. jeg ville snakke med min læge og måske blive henvist til en psyolog, for at få bearbejdet det. selvom du er lykkelig gift og har børn, så har man jo stadig nogen ting nogen gange fra fortiden der skal bearnejdes. 

er sikker på din mand vil være forstående hvis du fortæller ham om det, men du skal selvfølgelig var klar til at fortælle ham det også.

held og lykke

Tak for dit svar!

Jeg vil bede min læge og at blive sendt til en prof - tror det kunne være godt a få det vendt!

Anmeld

26. april 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Tak for dit svar!

Jeg vil bede min læge og at blive sendt til en prof - tror det kunne være godt a få det vendt!

ja det synes jeg. det kan ikke være rart, at det bliver ved at dukke op. 

Anmeld

26. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Det er jeg ked af at høre at du har været udsat for!  Har det hjulpet dig at snakke med en prof?

Jeg aner ikke hvad der fremkalder mine erindringer, men jeg syntes det er blevet mere efter jeg har fået mine piger. Måske det har noget at gøre med at jeg er bange for at noget skal ske dem?? Jeg aner det ikke men ubehageligt er det i hvert fald!

det er nemlig super ubehageligt at det bare kommer snigende mens man laver alm hverdagsting...

desværre var den prof jeg fik henvisning til ikke særlig prof så har selv måtte bearbejde det.. manden har jeg været sammen med de sidste 7 år og tror nok han efterhånden ved det hele.. men der dukker stadig ting op hvis jeg bliver stresset og så er han der bare til at lytte og snakke med mig...

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

mor-til-vanessa skriver:

ja det synes jeg. det kan ikke være rart, at det bliver ved at dukke op. 

Nej det er rigtig ubehageligt - for jeg troede egentlig længe at jeg var kommet videre - og så begynder der at poppe nye ting op ud af det blå. Det er rigtig klamt og det skræmmer mig og gør mig ked af det! ØV!

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

det er nemlig super ubehageligt at det bare kommer snigende mens man laver alm hverdagsting...

desværre var den prof jeg fik henvisning til ikke særlig prof så har selv måtte bearbejde det.. manden har jeg været sammen med de sidste 7 år og tror nok han efterhånden ved det hele.. men der dukker stadig ting op hvis jeg bliver stresset og så er han der bare til at lytte og snakke med mig...

Kan han godt rumme det du har været udsat for? Jeg mener, det må være rigtig hårdt for ham også!

Anmeld

26. april 2011

Wampires

Anonym skriver:

Kan han godt rumme det du har været udsat for? Jeg mener, det må være rigtig hårdt for ham også!

efter 7 år sammen så kan vi rumme hvad som helst for hinanden...

han er selv blevet udsat for meget grimme ting i sin barndom så ofte kan han sagtens følge mig når det pludselig kommer væltende også selvom det ikke er de samme ting... Han har heller aldrig rigtig fået prof hjælp til at bearbejde de ting der er sket... og der dukker også nyt op ind imellem som han pludselig fortæller mig...

vi er nødt til at kunne rumme det og finde ud af det sammen og som vi begge holder fast ved det er fortid og det kan ikke gøre os noget mere men derfor kan det stadig gøre ondt at huske...

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

efter 7 år sammen så kan vi rumme hvad som helst for hinanden...

han er selv blevet udsat for meget grimme ting i sin barndom så ofte kan han sagtens følge mig når det pludselig kommer væltende også selvom det ikke er de samme ting... Han har heller aldrig rigtig fået prof hjælp til at bearbejde de ting der er sket... og der dukker også nyt op ind imellem som han pludselig fortæller mig...

vi er nødt til at kunne rumme det og finde ud af det sammen og som vi begge holder fast ved det er fortid og det kan ikke gøre os noget mere men derfor kan det stadig gøre ondt at huske...

Ok du har vist en rigtig god hjælp i din mand! Min mand har aldrig været udsat for noget og har ofte lidt svært ved at forestille sig hvordan det må være men derfor lytter han nu alligevel. Tror jeg vil prøve at åbne mere op for ham! Tak for dine svar!

Anmeld

26. april 2011

Wampires

Anonym skriver:

Ok du har vist en rigtig god hjælp i din mand! Min mand har aldrig været udsat for noget og har ofte lidt svært ved at forestille sig hvordan det må være men derfor lytter han nu alligevel. Tror jeg vil prøve at åbne mere op for ham! Tak for dine svar!

var så lidt og ja har været super heldig med min mand... men har også været igennem en del før jeg fandt ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.