Alexis - i den virtuelle verden! skriver:
Der ER overgreb du har været udsat for.
Har ikke selv oplevet den slags, men synes ikke jeg kunne læse dit indlæg uden at komme med en kæmpe krammer til dig 

Jeg håber du finder mod til at dele det med andre end os herinde. Jeg tror det er vigtigt for, at du kan ligge det bag dig.
Tror ikke at det at dele det med din mand vil forpeste Jeres forhold. Nu kender jeg ham godt nok ikke, men kunne ikke forestille mig andet, end at han vil være der for dig.
Måske kan du åbne op for lidt af det, og så se hvordan det går? Jeg ved godt det er meget følsomt, men som sagt er jeg ikke et øjeblik i tvivl om, at hvis du ikke deler det med andre, så vil det spøge altid.

Min mand har svært ved at tackle det og klare sine egne tanker omkring det fordi det min ex gjorde tit var noget med sex eller andet intimt som I kunne læse. Det gør ham vred og ked og han har svært ved at få det puttet et sted hen, hvis du forstår. Derfor har jeg svært ved at fortælle ret meget om det...
Jeg tror jeg vil bede min læge om samtaler hos en prof. til at få bearbejdet det jeg kan huske og som dukker op undervejs...
Tak for dit svar!
(Og tillykke med din lille længe ventede spire! Jeg har fulgt dine indlæg længe. Altså ikke på den klamme stalker-agtige måde
, men fordi du har gjort indtryk på mig i det du skriver og i jeres kamp for jeres lille mirakel!) 
Anmeld