Kommunerne køber dyre designermøbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Shibby

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg mener tv2 byhederne har lavet et indslag om det, at der i hvert fald er en lampe i KBH der er som beskrevet og "opfinderen" forklarer hvad den er til. At den laver noget sjovt lys på jorden osv. Doooh..

Han siger så efter ham fra nyhederne har sagt at børn jo sover der det er mørkt, noget med at så kan de voksne jo bruge den!

Hvor fladt.. Hvem f...... er det der godkender de handler  Det kan da ikk være dronningen der godkender de her ting..Kan det? Hun virker fornuftig og intelligent..Tvivler på hun ville syntes det her er iorden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Shibby skriver:

Hvor fladt.. Hvem f...... er det der godkender de handler  Det kan da ikk være dronningen der godkender de her ting..Kan det? Hun virker fornuftig og intelligent..Tvivler på hun ville syntes det her er iorden!

Jamen hun kan vist ikke bestemme noget som sådan.. Andet end hvis DK er ved at gå i kring eller sådanne ting, tror jeg..

Det er en minister der har godkendt det, men jeg tror også hun valgte ikke og udtale sig..

Anmeld

25. april 2011

Shibby

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jamen hun kan vist ikke bestemme noget som sådan.. Andet end hvis DK er ved at gå i kring eller sådanne ting, tror jeg..

Det er en minister der har godkendt det, men jeg tror også hun valgte ikke og udtale sig..

Så vi har en dronning der reelt ikke hersker over landet.. Er ikke inde i alt det der gøjl,troede bare hun kunne gå ind og tage magten og bestemme hvad pengene skal bruges på..Er ret skuffet over at høre hun ikke bestemmer

Håber at Frederik så gør noget når han bliver konge..De må da gøre et eller andet..Tage magten tilbage og vise de i sidste ende er dem der bestemmer..Dont know..Er bare så skuffet over danmark efter den nyhed med pengesløseri og krisekradseri er kommet frem 

Anmeld

25. april 2011

Sjl-msl-Mkl

Shibby skriver:

Så vi har en dronning der reelt ikke hersker over landet.. Er ikke inde i alt det der gøjl,troede bare hun kunne gå ind og tage magten og bestemme hvad pengene skal bruges på..Er ret skuffet over at høre hun ikke bestemmer

Håber at Frederik så gør noget når han bliver konge..De må da gøre et eller andet..Tage magten tilbage og vise de i sidste ende er dem der bestemmer..Dont know..Er bare så skuffet over danmark efter den nyhed med pengesløseri og krisekradseri er kommet frem 

Jeg mener ikke de må bestemme, med mindre Hr. lykke kører landet helt ad H til. Det er ret så skod.. Ved du så hvor meget de kongelige får om året for at representere(staves?) DK?!?! Det er sygt!

Anmeld

25. april 2011

N&J

kommuner køber dyre designermøbler - fordi de er lavet til at holde og ikke skulle skiftes ud hvert år... på den måde holder de, med så kraftigt et slid, i 5 år eller mere ... kommunen sparer altså penge ved at købe dyrt .. selvom det ser tosset ud ved første øjekast

altså det argument hørte jeg også godt, men det holder simpelthen ikke, de kunne købe almindelige træmøbler for en 10 del af prisen og få kram der holdte i mange år fremover - og hvorfor skal der så sættes 50.000 af hvert år hvis alting holder for altid... der er ingen grund til at købe disigner møbler og det er under al kritik især når jeg har stået med selvsamme kommune (frederiksberg som ligger 50.000 fra hvert år) og ikke kunne få bevilligt psykologhjælp tilk en ung, der var dømt for vold, fordi vi var sidst på året eller har været med til at sende unge på gaden med 500 kr. på lommen fordi frederiksberg kommune eller andre kommuner ikke havde et ordentligt tidbud til dem, de ville hellere betale for et hotelværelse end at bruge de penge der burde bruges så de unge kan få en fremtid.. eller hvad med de det barn som jeg i en praktik fik af vide allerede var tabt i børnehaveklassen - hvorfor fordi der ikke var flere penge fra kommunen til ekstra undervisningen i bhkl. - ¨'

DERES ARGUMENTER HOLDER IKKE EN METER

Anmeld

25. april 2011

N&J

Shibby skriver:

Dronningen sidder som regent af landet, men dronningens opgave er: at godkende den nye regering, skrive under på nye love og ændringer, men nægter hun så kan hun afsættes. Hendes job er relationer til andre lande og at promovere danmarfk bedst muligt. 

Hun må ikke blande sig i noget politisk. 

Kommunerne skal derimod leve op til nogle statslige krav, men det betyder ikke at staten eller regeringen har ret til at sige hvordan de skal forvalte deres penge, men idet det er borgmestre fra alle de store partier der bruger deres penge på denne måde og det så er kommet frem lige før en valgkamp så vil der nok blive lovet en del oprydning fra partiernes side, desværre er det bare ikke første gang det er oppe, sidste gang var for et par år siden - og hvad er der sket - nada

Anmeld

25. april 2011

maria87

smillaluna skriver:

Kommunerne køber dyrt design til rådhusene samtidig med at der spares på børnepasning, ældrepleje, sundhedsvæsen osv osv osv.

Det er simpelthen noget svineri

Anmeld

25. april 2011

Fenris

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg mener tv2 byhederne har lavet et indslag om det, at der i hvert fald er en lampe i KBH der er som beskrevet og "opfinderen" forklarer hvad den er til. At den laver noget sjovt lys på jorden osv. Doooh..

Han siger så efter ham fra nyhederne har sagt at børn jo sover der det er mørkt, noget med at så kan de voksne jo bruge den!

Ja det er latterligt , den er opsat på en plads hvor der er parkeringskælder under jorden- er faktisk ikke sikker på det er en legeplads- uanset hvad syntes jeg det er helt til grin... Var det for børnenes skyld er jeg sikker på de havde nydt en rutchebane til 500 kr ligeså meget og hvis ikke mere

Anmeld

25. april 2011

Savannah

Løkke... ULØKKE... det er noget forbandet svineri.. væmmes ved vores regering.. FØJ, at de kan være sig selv bekendt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.