Kommunerne køber dyre designermøbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

twinboys

Ryster på hovedet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

lisbethita

Albertesmor skriver:

Jeps jeg har tilbudt personalet i min kommune at komme over i min søns skole bare 1 dag, og arbejde under de forhold børnene arbejder under hver eneste dag og som bare bliver forringet.

Men de har ikke taget imod tilbuddet

Anmeld

24. april 2011

Faith

Christina.78 skriver:

...mmm, på det plejehjem jeg arbejder serveres der ikke vacuumpakket mad?

Det er da bare skønt at høre at det ikke er sådan alle steder

Anmeld

24. april 2011

Ann.

Må nok sige at det der påvirker os mest hos os, er jo selvfølgelig at vi har en meget handicappet datter.

Vi kan ingen hjælp få til hus, selvom Lærke egentlig har ret til hjælpen. De siger bare at der skal spares.

Men sjovt nok, så skal de nu til at bygge et helt nyt kommunekontor i Hjørring til 240 mil., selvom det de har fungere udemærket 

Anmeld

24. april 2011

Fenris

her hvor jeg bor er der blevet opsat en helt alm bænk som kan lyse nogen forskellige farver i mørket ved hjælp af en lampe der lyser på den. Bænket er sat op i et af de mindre fede områder....GÆT hvad den har kostet????????????????????????

1 MILLION kr!!!!???? WHAT? I disse finanskrise tider FATTER jeg ikke hvilken idiot på kommunen der har tænkt " hmmmmm vi mangler bare lige en til bænk, og lad os da lige bruge en million på det"- jeg er målløs og dybt frustreret over det!

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

Apples skriver:

her hvor jeg bor er der blevet opsat en helt alm bænk som kan lyse nogen forskellige farver i mørket ved hjælp af en lampe der lyser på den. Bænket er sat op i et af de mindre fede områder....GÆT hvad den har kostet????????????????????????

1 MILLION kr!!!!???? WHAT? I disse finanskrise tider FATTER jeg ikke hvilken idiot på kommunen der har tænkt " hmmmmm vi mangler bare lige en til bænk, og lad os da lige bruge en million på det"- jeg er målløs og dybt frustreret over det!

har de kun brugt en mio?? gad vide hvor mange penge århus kommune så har brugt på at skifte skilte papire mv ud, fordi man synes det så pænere ud med Aa istedet for Å.... jamen lad os da endeligt skifte det ud, når nu kommunen "kun" har et underskud på X antal mio.

Anmeld

24. april 2011

Betteisen

OLD news... det har foregået i årevis...

Min far var tidl. souchef i en instition og gennem kommunen er der lavet aftaler med forskellige firmar de kunne handle hos. Fx kunne de ikke bare købe billige kontorstole fra Jysk men skulle købe ved et bestemt firma og give voldsomt meget mere.

Det samme med regionerne, hvor nybygninger fx hospitaler skal udsmykkes med dyre arkitekttegnede lamper, borde, stole mm.

Det er noget værre svineri, og godt der er kommet lidt fokus på det

Anmeld

24. april 2011

serinasmor

kommuner køber dyre designermøbler - fordi de er lavet til at holde og ikke skulle skiftes ud hvert år... på den måde holder de, med så kraftigt et slid, i 5 år eller mere ... kommunen sparer altså penge ved at købe dyrt .. selvom det ser tosset ud ved første øjekast

Anmeld

24. april 2011

Mira0911

Svineri!!!!!

Anmeld

24. april 2011

K&S

smillaluna skriver:

Kommunerne køber dyrt design til rådhusene samtidig med at der spares på børnepasning, ældrepleje, sundhedsvæsen osv osv osv.

Det er simpelthen noget svineri

fuldstændig uacceptabelt....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.