Kommunerne køber dyre designermøbler...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
38 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Faith

Kommunerne køber dyrt design til rådhusene samtidig med at der spares på børnepasning, ældrepleje, sundhedsvæsen osv osv osv.

Det er simpelthen noget svineri

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

slettet_7530

Kommunerne køber dyrt design til rådhusene samtidig med at der spares på børnepasning, ældrepleje, sundhedsvæsen osv osv osv.

Jeps jeg har tilbudt personalet i min kommune at komme over i min søns skole bare 1 dag, og arbejde under de forhold børnene arbejder under hver eneste dag og som bare bliver forringet.

Men de har ikke taget imod tilbuddet

Anmeld

24. april 2011

Faith

Albertesmor skriver:

Jeps jeg har tilbudt personalet i min kommune at komme over i min søns skole bare 1 dag, og arbejde under de forhold børnene arbejder under hver eneste dag og som bare bliver forringet.

Men de har ikke taget imod tilbuddet

Anmeld

24. april 2011

Tip!

JA det er noget svineri.. Tænk på dem der sidder i fængsel, de har det MEGET bedre end dem der bor på plejehjem.... Det burde være omvendt..

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

tror det der gør mest ondt på mig, er at jeg VED hvor elendige forhold de gamle bor under... ikke en gang hjælperne her gider æde det mad som de gamle bliver tvunget til at give i dyre domme for at få serveret, det er jo fuldkommen absurd.

Anmeld

24. april 2011

Faith

jydeinden skriver:

tror det der gør mest ondt på mig, er at jeg VED hvor elendige forhold de gamle bor under... ikke en gang hjælperne her gider æde det mad som de gamle bliver tvunget til at give i dyre domme for at få serveret, det er jo fuldkommen absurd.

Præcis! Det der klamme vacumpakkede mad som de betaler spidsen af en jetjager for... Føj synes det er en skændsel som de ældre bliver behandlet!

Anmeld

24. april 2011

Christina.78

smillaluna skriver:

Præcis! Det der klamme vacumpakkede mad som de betaler spidsen af en jetjager for... Føj synes det er en skændsel som de ældre bliver behandlet!

...mmm, på det plejehjem jeg arbejder serveres der ikke vacuumpakket mad?

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

Christina.78 skriver:

...mmm, på det plejehjem jeg arbejder serveres der ikke vacuumpakket mad?

gør der desværre her, det er maskin produceret mad hele lortet, alle ved det, alle ville ønske de kunne gøre noget ved det, noget så simpelt som pølser og pasta som blev lavet på et komfur ville de gamle enormt gerne have...

Men ved også at man på nogen localcentre idag er gået så vidt at man nu også skræmmer de frivillige væk... hvordan? man tvinger dem til at købe det der hundeæde, hvis de vil hjælpe til der, og for ikke mindre end 45 kr pr portion.

Anmeld

24. april 2011

bullerbassen

Har lige læst det på tekst tv & må indrømme jeg blev sku lidt gal  ( læs MEGET ) Det er simpelhen svineri , at der skal spares alle steder for så at pengene flosser ud i den anden ende - Til helt ligegyldige sager.

Under alt kritik  Tror da fanden der skal spares på skoler - børnehaver osv hvis kommunen skal have B&O fjernsyn til 40.000 kr

Jamen for S.... hvad foregår der

Anmeld

24. april 2011

Lone Jakobsen

smillaluna skriver:

mangler ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.