Har haft indbrud i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Mira0911

numsefisk skriver:

Jeg er tude færdig..

Computerer, cam, lv taske og pung er væk.

Ikke bare er det væk, men det er sku sket mens vi sov. De er gået lige forbi os, for at komme ind i stuen.

Hvad helved var der sket hvis Vito eller vi andre var vågnet.??

De har lukket den ene kat ud, som vi dog har fundet og en saks er også forsvundet.

Aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Er helt færdig..

Arj hvor tarveligt....  Listetyve..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Steph_Laurits

Carina1977 skriver:

Det tror jeg også medmindre det var sådan nogle små nogen  men jeg tvivler. Man kan bare håbe på, at man aldrig bliver udsat for indbrud eller i dit tilfælde, at det aldrig sker igen.

men kan sagtens forstå din vrede, for hvad F**** tillader de sig, at komme vadende ind i andre folks hjem, rode det hele igennem, for så at smutte med en hel masse....de skulle have et los i deres R**

Ja var det nogen små sataner, så var de sgu ikke sluppet

Kan ikke passe man skal gemme alt i sit hjem (men det hjælper jo så heller ikke i nogen tilfælde, for så endevender de jo bare hele hytten)

Håber heller aldrig at skulle opleve det igen, ville ikke ønske det for nogen. Men man kan desværre risikere selv at være naboen det sker for. Det ved jeg ihvert fald nu

Anmeld

24. april 2011

Carina1977

StephanieJ skriver:

Ja var det nogen små sataner, så var de sgu ikke sluppet

Kan ikke passe man skal gemme alt i sit hjem (men det hjælper jo så heller ikke i nogen tilfælde, for så endevender de jo bare hele hytten)

Håber heller aldrig at skulle opleve det igen, ville ikke ønske det for nogen. Men man kan desværre risikere selv at være naboen det sker for. Det ved jeg ihvert fald nu

Og jeg bor helt alene....sådan noget her skræmmer mig sgu

Anmeld

24. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

numsefisk skriver:

Jeg er tude færdig..

Computerer, cam, lv taske og pung er væk.

Ikke bare er det væk, men det er sku sket mens vi sov. De er gået lige forbi os, for at komme ind i stuen.

Hvad helved var der sket hvis Vito eller vi andre var vågnet.??

De har lukket den ene kat ud, som vi dog har fundet og en saks er også forsvundet.

Aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Er helt færdig..

Hvor ubehageligt . Godt der ikke skete Jer noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.