Har haft indbrud i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
CmarianN skriver:

Nej hvor skrækkeligt 

Puh en utryg situation!

herfra

tak

Ønsker det end ikke for min væreste fjende.

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

numsefisk

monzemussen skriver:

ej puha.

stort  det er dælme ubehageligt.

Monica og christian

Tusind tak

Anmeld

24. april 2011

Carina1977

numsefisk skriver:

Tusind tak.

Prøver at blive ved med at sige til mig selv, at det var det bedste der ikke var nogle af os der vågnet. Hold kæft hvad der ikke kunne være sket.

Men selvom det er døde ting, er det ting der stadig har værdig for os.

Ja hvor må det bare være ubehageligt. Kan godt forstå, hvis tanken skræmmer jer. det er nok også bare noget af det mest modbydelige

helt klart at tingene har værdi for jer, men godt der ikke skete jer noget...det er det vigtigste

Anmeld

24. april 2011

Carina1977

StephanieJ skriver:

Vi var heldigvis ikke hjemme, men heller ikke fedt at komme hjem til. Det er SÅ ulækkert!

Men vi kunne ligeså godt være kommet hjem idet de er på vej ud gennem opgangen eller bare nogen andre i opgangen der er kommet hjem!!

Jeg tror virkelig man skal passe på med at tænke: hvad nu hvis. Det kan man kun blive skør i hovedet af, for det er virkelig en skræmmende tanke. Men godt i ikke var hjemme, eller kom hjem mens det skete pyha

Anmeld

24. april 2011

Steph_Laurits

Carina1977 skriver:

Jeg tror virkelig man skal passe på med at tænke: hvad nu hvis. Det kan man kun blive skør i hovedet af, for det er virkelig en skræmmende tanke. Men godt i ikke var hjemme, eller kom hjem mens det skete pyha

Ja ville også gå i panik hvis jeg mødte dem i døren. Men når man kommer hjem til det og det ER sket, så står man med hadet og tænker, "gid jeg så dem på vej ud, så skulle jeg dælme....." men tror sgu man stivner hvis man mødte dem!!

Anmeld

24. april 2011

henh01

Hej

Jeg har ikke læst alle indlæg. Ville blot give dig en

det er noget af en ubehagelig oplevelse I har været ude for. Måske det kunne være en idé lige at vende situationen med din læge som måske kan give dig en henvisning til en psyk. For det er så nemt at komme til at tænke - hvad nu hvis tanker.

Anmeld

24. april 2011

numsefisk

henh01 skriver:

Hej

Jeg har ikke læst alle indlæg. Ville blot give dig en

det er noget af en ubehagelig oplevelse I har været ude for. Måske det kunne være en idé lige at vende situationen med din læge som måske kan give dig en henvisning til en psyk. For det er så nemt at komme til at tænke - hvad nu hvis tanker.

Jeg har gudskelov en læge tid på tirsdag eller onsdag (ja kan ikke huske det og seddel lå i tasken)

Og det har vi allerede snakket om at det skal jeg snakke med ham om for tror slet ikek jeg er færdig med at reagere på det..

Anmeld

24. april 2011

henh01

numsefisk skriver:

Jeg har gudskelov en læge tid på tirsdag eller onsdag (ja kan ikke huske det og seddel lå i tasken)

Og det har vi allerede snakket om at det skal jeg snakke med ham om for tror slet ikek jeg er færdig med at reagere på det..

Nej og det er ganske normalt.. Godt du skal til lægen.

én ting man selv kan gøre er at fortælle ALLE på sin vej (nærmest) om sin oplevelse.- Det er en måde hvorpå hjernen bearbejder hændelsen og du dermed kan "undgå" at reagere. I hvert fald undgå at få traume og andet voldsomt.

Anmeld

24. april 2011

Carina1977

StephanieJ skriver:

Ja ville også gå i panik hvis jeg mødte dem i døren. Men når man kommer hjem til det og det ER sket, så står man med hadet og tænker, "gid jeg så dem på vej ud, så skulle jeg dælme....." men tror sgu man stivner hvis man mødte dem!!

Det tror jeg også medmindre det var sådan nogle små nogen  men jeg tvivler. Man kan bare håbe på, at man aldrig bliver udsat for indbrud eller i dit tilfælde, at det aldrig sker igen.

men kan sagtens forstå din vrede, for hvad F**** tillader de sig, at komme vadende ind i andre folks hjem, rode det hele igennem, for så at smutte med en hel masse....de skulle have et los i deres R**

Anmeld

24. april 2011

jydeinden

puha der jeg sidder og bliver helt glad for at mine forældre har kædelås på HVER nat, og der ellers kun er en måde at komme ind på, og det er smadre vindues parti, for det må de da kunne høre.... men kan bestemt godt forstå din utryghed, for groft at de lige den dag udnytter at nogen har glemt at lukke døren ordenligt... håber i begge kommer oven på oplevelsen... ingen fortjener sådan en oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.