Har haft indbrud i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Mille83 skriver:

Det lyder da underligt - mon de bor på den gade dem der har taget det så? Ellers så er de højst sandsynligt løbet den vej?

Men hold op hvor må det være træls...... - at man ikke engang kan føle sig hjemme i sit eget hjem, sikke nogle )Y/(//(&%"&#€%&#

Altså vi bor til en side gade ved istedgade.

Vi bor bare i den "pæne" ende, hvor der aldrig er ballade. ja når man er her, ved man faktisk ikke man er på vesterbro.

Den gade hvor der er blevet fundet, er tæt ved mændens hjem og alle de solgte sjæle der står der.

Så vores tanke er at det er nogle derfra, der har manglede hurtige penge til stoffer, og derfor har beværet sig lidt væk fra deres vante område..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

numsefisk

Carina1977 skriver:

Klamt...jeg har ellers altid troet, at man var sådan rimelige sikker, når man bor i lejligheder. tænker på, der er jo naboer og tæt beboet, så nok ikke det sted de helst vil begå indbrud. Men kan så se, at de er ret kolde overfor det.

Jeg bor selv i lejlighed på stueplan. Har ikke været hjemme siden fredag formiddag, og det første jeg tjekkede, var da om min bærbare stadig var her. Det var den så heldigvis....tror aldrig der har været indbrud nogensinde i de boliger herude, andet end i bilerne.

Men puha en forskrækkelse du må have fået. Jeg håber du med tiden får det bedre igen, og håber du ikke får det alt for svært i nat

Tusind tak.

Prøver at blive ved med at sige til mig selv, at det var det bedste der ikke var nogle af os der vågnet. Hold kæft hvad der ikke kunne være sket.

Men selvom det er døde ting, er det ting der stadig har værdig for os.

Anmeld

24. april 2011

Steph_Laurits

numsefisk skriver:

Ja vi har ringede til dem og gik ned og aflevret pungen

Så det er klaret.

Anmeld

24. april 2011

CmarianN

numsefisk skriver:

Jeg er tude færdig..

Computerer, cam, lv taske og pung er væk.

Ikke bare er det væk, men det er sku sket mens vi sov. De er gået lige forbi os, for at komme ind i stuen.

Hvad helved var der sket hvis Vito eller vi andre var vågnet.??

De har lukket den ene kat ud, som vi dog har fundet og en saks er også forsvundet.

Aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Er helt færdig..

Nej hvor skrækkeligt 

Puh en utryg situation!

herfra

Anmeld

24. april 2011

numsefisk

StephanieJ skriver:

De er fuldstændig ligeglade, vi bor i stuen med lejligheder op og ned af gaden og omme bagved hvor de kom ind. Så de har ingen kvaler overhovedet, da de lavede indbrud her gik de endda ud af hoveddøren og gennem opgangen med vores ting

Her er de os gået ud igennem vores hoveddør da de var "færdige"

Anmeld

24. april 2011

Carina1977

StephanieJ skriver:

De er fuldstændig ligeglade, vi bor i stuen med lejligheder op og ned af gaden og omme bagved hvor de kom ind. Så de har ingen kvaler overhovedet, da de lavede indbrud her gik de endda ud af hoveddøren og gennem opgangen med vores ting

Man må da sørme sige at de vover pelsen...de er da vist ikke bange for noget

Som sagt har der aldrig været indbrud herude, og det er et stort boligkompleks. De har dog snak om, at der skal sættes kameraer op pga. indbrug i bilerne.

Men man skal jo aldrig sige aldrig......en dag oplever man det måske selv  Håber dog at hvis jeg en dag kommer ud for det, at jeg så ikke er hjemme mens det sker. Jeg sover meget let, så vil helt sikert vågne....tror sgi jeg ville gå i panik

Anmeld

24. april 2011

Steph_Laurits

numsefisk skriver:

Her er de os gået ud igennem vores hoveddør da de var "færdige"

Det viser bare hvor ligeglad og kolde de er, fatter simpelthen ikke de tør

Anmeld

24. april 2011

monzemussen

ej puha.

stort  det er dælme ubehageligt.

Monica og christian

Anmeld

24. april 2011

numsefisk

Carina1977 skriver:

Som sagt har der aldrig været indbrud herude, og det er et stort boligkompleks. De har dog snak om, at der skal sættes kameraer op pga. indbrug i bilerne.

Men man skal jo aldrig sige aldrig......en dag oplever man det måske selv  Håber dog at hvis jeg en dag kommer ud for det, at jeg så ikke er hjemme mens det sker. Jeg sover meget let, så vil helt sikert vågne....tror sgi jeg ville gå i panik

Sover også selv rigtig let, og var overbevist om at skulle sådan noget ske, ville jeg vågne.

Men hold kæft hvor er jeg blevet klog.

Men hvis det er stofmisbruger, ja så er de helt kolde, for hvad der skal til for at skaffe penge.

Anmeld

24. april 2011

Steph_Laurits

Carina1977 skriver:

Vi var heldigvis ikke hjemme, men heller ikke fedt at komme hjem til. Det er SÅ ulækkert!

Men vi kunne ligeså godt være kommet hjem idet de er på vej ud gennem opgangen eller bare nogen andre i opgangen der er kommet hjem!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.