Har haft indbrud i nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Mille83

numsefisk skriver:

Det er en bærbar som bare stå på spisebordet, så det larmer jo ikke. Og cammet var sat i den da jeg havde siddet og overført billeder inden jeg gik i seng.

Det er vildt.....Helt vildt....

Det er bare ens værste frygt ik....?

Det er rigtig godt der ikke er sket jer eller Vito noget.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Mille83

numsefisk skriver:

Det er en bærbar som bare stå på spisebordet, så det larmer jo ikke. Og cammet var sat i den da jeg havde siddet og overført billeder inden jeg gik i seng.

Anmeld

24. april 2011

twinboys

numsefisk skriver:

Sådan har jeg det os...

Kan slet ikke slippe det jeg har i kroppen, og var lige begyndt at få det bedre og kunne sove (dep) tror jeg vist er slut nu.

sender dig et klem

Anmeld

24. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Mille83 skriver:

Bestemt den væreste frygt.

Vi kørte ud til ralfs forælder tidligere i dag, og da vi kom hjem, var hans sygesikring sat med en seddel om hvor det blev fundet. Det lå i min lomme på den jakke de tog, højst sandsynligt til at dække for tingene.

Vi kørte så op i den gade, og der fandt vi en anden stjålen pung, som tilhøre en der os har haft indbrud i nat

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

24. april 2011

numsefisk

twinboys skriver:

sender dig et klem

Tak

Anmeld

24. april 2011

Mille83

numsefisk skriver:

Vi kørte ud til ralfs forælder tidligere i dag, og da vi kom hjem, var hans sygesikring sat med en seddel om hvor det blev fundet. Det lå i min lomme på den jakke de tog, højst sandsynligt til at dække for tingene.

Vi kørte så op i den gade, og der fandt vi en anden stjålen pung, som tilhøre en der os har haft indbrud i nat

Det lyder da underligt - mon de bor på den gade dem der har taget det så? Ellers så er de højst sandsynligt løbet den vej?

Men hold op hvor må det være træls...... - at man ikke engang kan føle sig hjemme i sit eget hjem, sikke nogle )Y/(//(&%"&#€%&#

Anmeld

24. april 2011

Carina1977

Klamt...jeg har ellers altid troet, at man var sådan rimelige sikker, når man bor i lejligheder. tænker på, der er jo naboer og tæt beboet, så nok ikke det sted de helst vil begå indbrud. Men kan så se, at de er ret kolde overfor det.

Jeg bor selv i lejlighed på stueplan. Har ikke været hjemme siden fredag formiddag, og det første jeg tjekkede, var da om min bærbare stadig var her. Det var den så heldigvis....tror aldrig der har været indbrud nogensinde i de boliger herude, andet end i bilerne.

Men puha en forskrækkelse du må have fået. Jeg håber du med tiden får det bedre igen, og håber du ikke får det alt for svært i nat

Anmeld

24. april 2011

Steph_Laurits

numsefisk skriver:

Har I nævnt det for politiet??

Måske de har nogen kendinge i nærheden tilfældigvis?

Anmeld

24. april 2011

Steph_Laurits

Carina1977 skriver:

Klamt...jeg har ellers altid troet, at man var sådan rimelige sikker, når man bor i lejligheder. tænker på, der er jo naboer og tæt beboet, så nok ikke det sted de helst vil begå indbrud. Men kan så se, at de er ret kolde overfor det.

Jeg bor selv i lejlighed på stueplan. Har ikke været hjemme siden fredag formiddag, og det første jeg tjekkede, var da om min bærbare stadig var her. Det var den så heldigvis....tror aldrig der har været indbrud nogensinde i de boliger herude, andet end i bilerne.

Men puha en forskrækkelse du må have fået. Jeg håber du med tiden får det bedre igen, og håber du ikke får det alt for svært i nat

De er fuldstændig ligeglade, vi bor i stuen med lejligheder op og ned af gaden og omme bagved hvor de kom ind. Så de har ingen kvaler overhovedet, da de lavede indbrud her gik de endda ud af hoveddøren og gennem opgangen med vores ting

Anmeld

24. april 2011

numsefisk

StephanieJ skriver:

Har I nævnt det for politiet??

Måske de har nogen kendinge i nærheden tilfældigvis?

Ja vi har ringede til dem og gik ned og aflevret pungen

Så det er klaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.