Hvordan har du det med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Dansker i England

MoarJ skriver:

Når folk siger til dig, "Dit barn er ALT for stor til sut" Og hapser den ud af munden på dit barn... 

Julie er 2 år, ja vi har fået at vide at tandlægen at vi skal begrænse sut til hende.. Vi prøver også ihærdigt, Julie virker bestemt ikke klar til at give slip på den endnu... 

Ja, ville høre hvordan I tager det når andre siger og gør sådan ved Jeres barn... 

Der er ihvert fald INGEN andre end mig, der skal bestemme hvornår og hvordan mit barn skal af med sutten - og de kunne da lige prøve på at hapse den ud af munden på hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Dansker I Holland

quar20 skriver:

ja det var temmelig øv men er så vant til de tossehoveder

hehe ok.. Jeg skal heldigvis ikke bøvle med svigerforældre smiler..

Anmeld

28. april 2011

JacobsMoar

Her bliver jeg faktisk irriteret over når folk giver Jacob (6 mdr.) sutten, selvom han bare sidder og hygger sig, måske råber lidt, men han er bestemt ikke utilfreds.. For jeg kan ikke se grunden til at han skal have den, når han ikke er træt, ked eller skal sove.. Så jeg har faktisk altid sutten i lommen, så må folk bede om den hvis han skal bruge den, og så kan jeg liiiige vurdere om han har brug for den 

Jeg synes ikke de skal rende rundt med sutten i munden hele tiden, jeg synes ikke sutten er pæn, og den er heller ikke ret chamerende..

Så ja, jeg kunne godt finde på at nuppe sutten fra et barn, fordi man kan altså ikke forstå hvad de siger med sutten i munden.. 

Men derimod kunne jeg aldrig finde på at sige at de er for store til sutten, der er forældrenes opgave at vurdere..

Hmm, det blev en god lang smørre, håber du forstår hvad jeg mener 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.