Hvordan har du det med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Christine

MoarJ skriver:

Når folk siger til dig, "Dit barn er ALT for stor til sut" Og hapser den ud af munden på dit barn... 

Julie er 2 år, ja vi har fået at vide at tandlægen at vi skal begrænse sut til hende.. Vi prøver også ihærdigt, Julie virker bestemt ikke klar til at give slip på den endnu... 

Ja, ville høre hvordan I tager det når andre siger og gør sådan ved Jeres barn... 

Jeg ville godt nok blive tosset!! Det kan folk bare IKKE være bekendt. Det synes jeg ikke du skal finde dig i, det er da også synd for barnet at gøre og sige sådan. Super upædagogisk og ubehøvlet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Miss T

Det må være op til de enkelte forældre, hvor og hvornår deres barn har sut!

Her har mormor også travlt med at hive den ud af munden på svesken, men jeg har sagt, at hun ikke skal blande sig!

Bette er 2 år og 3 måneder og hun bruger faktisk jævnligt sut når hun er pylret (hvilket hun har været en del pga. to gang drænanlæggelse) og træt! Men jeg håber, at vi kan aflede hende inden hun bliver 3 - men det skal ikke være på andres præmisser, kun vores.

Så ja, det kan nu også godt irriterer mig, at folk har så travlt engang imellem, jeg hiver jo hellere ikke smøgen ud af kæften på en gammel stodder med COL bare fordi, at jeg synes, at det er på tide at holde!

Anmeld

27. april 2011

tobogsylsmor27

de får besked på blande sig ud om for det bestemme jeg og ikke nogen andre

Anmeld

27. april 2011

SaNiNa

Her ved folk godt de ikke kan blande sig nu bruger Nicklas heller ikke sutten ret meget, men hvis han finder den og lige syntes han skal hygge med den tager han den da men der går ikke mere end 5 min så er den smidt igen. han bruger den når han skal sove og det skal han også have lov til han bliver altså kun 2 år.

Og jeg skulle nok sige min mening hvis nogen skulle være i tvivl om hvem der bestemmer

Anmeld

27. april 2011

lucas<3

MoarJ skriver:

Når folk siger til dig, "Dit barn er ALT for stor til sut" Og hapser den ud af munden på dit barn... 

Julie er 2 år, ja vi har fået at vide at tandlægen at vi skal begrænse sut til hende.. Vi prøver også ihærdigt, Julie virker bestemt ikke klar til at give slip på den endnu... 

Ja, ville høre hvordan I tager det når andre siger og gør sådan ved Jeres barn... 

min kusine var 5 da hun stoppede med og bruge sut.. :/ 'men syns ikke folk skal blande sig i om barnet har sut eller ej.

Anmeld

27. april 2011

quar20

Min svigerfar sagde faktisk så sent som i mandags til Tino at han var ALT for stor til sut...!! Også tog han den ud af munden på ham..!!

NØJ jeg blev VRED...!!  - Der er sgu ingen der skal bestemme hvornår MINE børn er klar nok til at få smide sutten..!! Tino ELSKER sin sut - og han finder stor trøst og hygge i at sidde med sutten.. Han sover med 7 sutter og skifter hvergang sutten bliver varm - til en anden kølig sut..!!

Svigerfar fik pænt besked på at blande sig udenom og at VI tog stilling til hvor Tino viste at han var KLAR til at smide sutten

Anmeld

27. april 2011

eElak

Miss T skriver:

Så ja, det kan nu også godt irriterer mig, at folk har så travlt engang imellem, jeg hiver jo hellere ikke smøgen ud af kæften på en gammel stodder med COL bare fordi, at jeg synes, at det er på tide at holde!

I det tilfælde så gør du ham nok snarere en tjeneste...

Anmeld

27. april 2011

Tkcuf

Jeg har aldrig tænkt over det, for har ikke oplevet det. Men jeg ser intet galt i når familie lige siger f.eks kan du lige ligge din sut osv. For mine unger får ikke lov at bruge sutten når de ikke skal sove- og selfølgelig smutter det ind i mellem, endten hvis vi ikke opdager det eller de er trætte så man ser igennem fingre med det. Men hovedesagligt må de ikke rende rundt med den, og venner og familie er velkommen til at reminde om det også. De skal bare ikke bryde sig om at forlange den bliver taget væk- børn smider sutten når de er klar. Har endnu aldrig set nogle teenagere rende rundt på gaden med sut i munden  Silke stoppede da hun lige var fyldt 3 år.

Anmeld

27. april 2011

Dansker I Holland

MoarJ skriver:

Tja det synes jeg slet ikke at folk kan tillade sig at blande sig i! Det er jo ikke deres børn. Alle har ret til en mening, men i sådan et tilfælde ville jeg bede vedkommende holde deres mening for dem selv.

Anmeld

27. april 2011

Dansker I Holland

quar20 skriver:

Min svigerfar sagde faktisk så sent som i mandags til Tino at han var ALT for stor til sut...!! Også tog han den ud af munden på ham..!!

NØJ jeg blev VRED...!!  - Der er sgu ingen der skal bestemme hvornår MINE børn er klar nok til at få smide sutten..!! Tino ELSKER sin sut - og han finder stor trøst og hygge i at sidde med sutten.. Han sover med 7 sutter og skifter hvergang sutten bliver varm - til en anden kølig sut..!!

Svigerfar fik pænt besked på at blande sig udenom og at VI tog stilling til hvor Tino viste at han var KLAR til at smide sutten

hahaha hvad sagde svigerfar til det så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.