Hvordan har du det med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

ESV

MoarJ skriver:

Når folk siger til dig, "Dit barn er ALT for stor til sut" Og hapser den ud af munden på dit barn... 

Julie er 2 år, ja vi har fået at vide at tandlægen at vi skal begrænse sut til hende.. Vi prøver også ihærdigt, Julie virker bestemt ikke klar til at give slip på den endnu... 

Ja, ville høre hvordan I tager det når andre siger og gør sådan ved Jeres barn... 

Jeg bliver stiktosset......

Det er ikke op til andre at bestemme om min datter skal have sut i munden eller ej, skal vi nok selv styrer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

quar20

NR3ønskebarn skriver:

hahaha hvad sagde svigerfar til det så ?

shit han muggede og gik så derefter ud i hans værksted.. Også begyndte svigermor at mugge og sagde at det var en mærkelig overfusning jeg kom med - og at jeg måtte været stresset pga. alt muligt med min søster osv..!!

OGSÅ blev maria her gal..!! Også endte det faktisk med at jeg tog drengene, pakkede bilen også kørte vi HJEM...!!

Anmeld

27. april 2011

SiLiMiMa

MaleneS2011baby<3 skriver:

de skal da slet ikke blande sig det er jeres barn og det er da noget i bestemmer om i synes at hun er for stor eller ej..

det mener jeg også!

Anmeld

27. april 2011

Ciss

Man har jo ret til at have sine egne meninger - også om hvordan andre folk håndterer sine unger. Man har jo også frihed til at sige sin mening til forældrene. Men der stopper det også, såvidt jeg kan se. Man blander sig ikke eller griber ind med mindre det man ser indebærer direkte fare for ungen (a la klatre i åbent vindue på 2. sal, strække sig efter gryde med kogende vand på komfuret el. lign)

Skal sutten tages fra ungen er det forældrene som gør det. Det samme med bleen, flasken, suttekluden eller hvad det nu måtte være.

Anmeld

27. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Der er forskellige måder man kan sige det på - men den måde du beskriver var jeg også blevet sur!

Lina er jo også 2 år og ja, hun har sin sut for meget når hun er hjemme. Men det bliver bedre med tiden og ved, at hun bliver mindre afhængig af den med tiden. Jeg prøver selvfølgelig, at begrænset hendes brug af den. Men hvis hun er træt og pylret når hun kommer hjem fra vs, ja, så får hun den altså bare.

Anmeld

27. april 2011

Corn

Nu synes jeg jo ikke børn skal bruge sut medmindre de sidder og hygger/slapper af eller skal sove, så du kunne sagtens høre mig kommentere det...

Synes det er træls at se på unger der render rundt og leger med sut i munden, eller forsøger at snakke...

Anmeld

28. april 2011

Dansker I Holland

quar20 skriver:

shit han muggede og gik så derefter ud i hans værksted.. Også begyndte svigermor at mugge og sagde at det var en mærkelig overfusning jeg kom med - og at jeg måtte været stresset pga. alt muligt med min søster osv..!!

OGSÅ blev maria her gal..!! Også endte det faktisk med at jeg tog drengene, pakkede bilen også kørte vi HJEM...!!

JA det kan jeg satme da godt forstå da Hvor øv den dag sluttede på

Anmeld

28. april 2011

Karo

Det har jeg heldigvis ikke prøvet. Var slet ikke klar over at der var nogle der gjorde det

Jeg ville helt sikkert ikke tage det særligt pænt hvis jeg prøvede det.

Anmeld

28. april 2011

CamiRon

Min datters farmor hiver tit sutten ud af munden på Emma når vi er der for ellers "kan hun jo ikke forstå hvad hun siger" - det går totalt over min grænse for det skal hun ikke bestemme!

Min datter bliver 2 år i juni og bruger sutten som hun vil. Den hænger ofte bare i suttesnoren i tøjet, men hun tager den hvis hun bliver træt eller ked. I dagplejen har hun den kun når hun skal sove eller hvis der er noget særligt, altså hvis hun slår sig, bliver syg eller den slags. Det har vi endnu ikke indført herhjemme, da hun er lidt mere obs på sin sut herhjemme, men ordningen er god syntes jeg!

Anmeld

28. april 2011

quar20

NR3ønskebarn skriver:

JA det kan jeg satme da godt forstå da Hvor øv den dag sluttede på

ja det var temmelig øv men er så vant til de tossehoveder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.