Vise moderkagen frem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

SiLiMiMa

jeg synes godt nok ikke, det er klamt på nogen måde, men jeg ville da ikke ha billeder af den..... tror faktisk kun jeg så min ved første fødsel - tror ikke de spurgte ved de 3 andre - kan jeg ikke huske... synes da det var lidt sjovt at se, men tog altså ikke billeder synes ikke, den var så vigtig.........

hvad andre gør er op til dem.... men altså jeg væmmes ikke som sådan ved at se en moderkage - kan bare ikke forstå formålet med at ta billeder og da slet ikke vise den frem i offentlige fora.......

heise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

dukke

Nej tak

Jeg har ikke selv set min og har heller ikke tænk mig at se den når jeg skal ha flere børn..

jeg synes at der er nogle ting man skal holde for sig selv

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Jamen fint at se jeres svar! Havde egentlig ventet at nogen ville sige det var meget normalt, men det er det så vidst ikke

Anmeld

23. april 2011

LinLin

Har ikke engang selv set "mine" to!

-så NEJ!

Anmeld

23. april 2011

tinasmor

Puslingen skriver:

Nej, men jeg ville heller ikke se min, efter fødslen

Det samme her.

Anmeld

24. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Hahaha, jeg synes da egentligt det er meget morsomt at der er nogle der kan finde på den slags...  Men hvodan de lige får moderkagen forbundet med et scoretrick, det kan jeg ikke forstå.

Noget helt andet er at jeg synes moderkagen er ret fascinerende... Jeg har da både et enkelt eller to fotos liggende fra begge børn. Synes ikke den er klam eller frastødende på nogen måde

Anmeld

24. april 2011

twinny

nej ad for helved...  Jeg vil heller ikk have noget billed af den... hva i alverden skal jeg dog bruge det til???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.