Vise moderkagen frem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.960 visninger
36 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Anonym trådstarter

Er anonym, fordi det drejer sig om en jeg har talt lidt med på et tidspunkt, og ved ikke om hun er herinde. Tror ikke, hendes børn er ret gamle efterhånden, men ja Jeg har lige et spørgsmål: Ville i vise billeder af jeres moderkage frem til fremmede? Hvorfor/Hvorfor ikke?

Jeg kan bare huske, at jeg var på en online datingside nogle år tilbage, hot.dk hedder den. Så sad jeg og stenede lidt og kiggede i en piges offentlige fotoalbum, og SMASK! Så fik jeg lige sådan et ordentligt billede af hendes moderkage efter fødslen lige i ansigtet. Hehe.

Jeg blev temmelig chokeret, fordi det ikke lige var det jeg havde ventet at se, men så kom jeg også til at tænke, at det ville jeg ALDRIG vise frem! Især ikke på den side.. Altså hun brugte siden til at finde dates og score fyre, og så synes jeg det er lidt skægt at have et kæmpe nærbillede af sin moderkage i sit offentlige fotoalbum.

Kunne i finde på det? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Bshizzle

... Jeg ville aldrig smide et billede ind af moderkagen på en dating side... - Så NEJ!

Anmeld

23. april 2011

2721

Nej, men jeg ville heller ikke se min, efter fødslen

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

... Jeg ville aldrig smide et billede ind af moderkagen på en dating side... - Så NEJ!

Jeg tænker også.. Hvis det endelig var, så måske højest på en kvindeside, men jeg tør ikke tænke hvordan jeg som mand ville reagere. "Uuuh.. Lækker tøs.. Oh yes, flot talje... Niiice.. ARGH MODERKAGE"  Men på den anden side thumbs up for man er så åben, det er bare meeeget langt fra min verden

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Nej, men jeg ville heller ikke se min, efter fødslen

Det tror jeg heller ikke jeg vil. Men er også meget sart! Måske især derfor jeg blev forskrækket over næsten at få kastet hendes i hovedet. Hehe

Anmeld

23. april 2011

Ellim

Hold da fast... Det er da lige voldsomt nok.. hehe... og så på en datingside.. hehe..

DEt kunne jeg ALDRIG finde på.. NEVER!!!

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

aldrig... 

Anmeld

23. april 2011

2721

Anonym skriver:

Det tror jeg heller ikke jeg vil. Men er også meget sart! Måske især derfor jeg blev forskrækket over næsten at få kastet hendes i hovedet. Hehe

Det lyder også meget grænseoverskridende i mine øreei

Anmeld

23. april 2011

Aves.

Jeg ville hellere vise en moderkage frem på en dating side end mine børn...men altså, synes egentlig ikke nogle af delene har noget med fremmede mænd at gøre..

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Jeg ville hellere vise en moderkage frem på en dating side end mine børn...men altså, synes egentlig ikke nogle af delene har noget med fremmede mænd at gøre..

Der kan jeg godt følge dig, men nu var der jo heller ikke snak om at vise sine børn frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.