Anonym skriver:
Er anonym, fordi det drejer sig om en jeg har talt lidt med på et tidspunkt, og ved ikke om hun er herinde. Tror ikke, hendes børn er ret gamle efterhånden, men ja
Jeg har lige et spørgsmål: Ville i vise billeder af jeres moderkage frem til fremmede? Hvorfor/Hvorfor ikke?
Jeg kan bare huske, at jeg var på en online datingside nogle år tilbage, hot.dk hedder den. Så sad jeg og stenede lidt og kiggede i en piges offentlige fotoalbum, og SMASK! Så fik jeg lige sådan et ordentligt billede af hendes moderkage efter fødslen lige i ansigtet. Hehe.
Jeg blev temmelig chokeret, fordi det ikke lige var det jeg havde ventet at se, men så kom jeg også til at tænke, at det ville jeg ALDRIG vise frem! Især ikke på den side.. Altså hun brugte siden til at finde dates og score fyre, og så synes jeg det er lidt skægt at have et kæmpe nærbillede af sin moderkage i sit offentlige fotoalbum.
Kunne i finde på det? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Nej...helt ærligt.
Har man set en, har man set dem alle..og jeg synes stadigvæk..at de er lige ulækre.
Jeg er vokset op på et landbrug og har set min rigelige del af diverse forskellige moderkager..og det har ikke ændret noget hos mig.
Bvadr!
Da jeg fik min den første fremviste min jordemoder stolt moderkagen til min mand og mig, som et sejrstrofæ..og vi udbrød begge i munden på hinanden:
"Ewwww..tag den væk!" Og så kom vi til at grine..for vi var rørende enige.
Da jeg fik nr 2 var det heldigvis den samme jordemoder og hun huskede, min holdning til moderkagen og spurgte så diskret om vi ville se den, men igen..nej..det ved Gud jeg ikke ville.
Vel er den da interessant, men det er kun set ud fra et rent videnskabeligt faktum..og det er heldigvis ikke den fødenes opgave at tjekke om den nu også er hel og pæn, når den er kommet ud. Det er da godt man ikke skal æde den, som en del dyrearter gør, for så kom jeg da aldrig igennem den...LOL
Da jeg skulle have nr 3 kom de igen anstigende med moderkagen..denne gang i en plastikpose.
Jojo..de havde skam omhyggeligt stoppet den ned i en pose og lagt den oven på min søns varmekasse, og mine ungers far havde desværre ikke haft nærværelse nok til at få den fjernet inden han tog billederne.
Så nu har jeg nogle nydelige første-billeder af min søn i sin varmekasse med en pose blodigt snask ovenpå 
Så nej....min mening er at der ikke er noget fantastiskt ved en moderkage..og at lægge det på en datingside....OMG...det næste bliver vel at en fyr lægger et billede ind af et kondom med et kvantum sæd for at fremvise hvor leveringsdygtig han er..eller!?!

Kærligst
Sussie