Vise moderkagen frem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Der kan jeg godt følge dig, men nu var der jo heller ikke snak om at vise sine børn frem

Sammenligningen i at vise noget personligt og uvedkommende, var min pointe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Faith

Øh nej. På et datingsite.... Så er man da sikker på man ingen date får i hvert fald

Anmeld

23. april 2011

Halbschön

Overhovedet ikke.. Jeg har heller ikke billede af den, og vil ikke ha den.. Jeg så den efter fødslen og det var tilstrækkeligt for mig

Anmeld

23. april 2011

Faith

R&N skriver:

Overhovedet ikke.. Jeg har heller ikke billede af den, og vil ikke ha den.. Jeg så den efter fødslen og det var tilstrækkeligt for mig

Ja jeg følte heller ikke den mindste trang til at tage billeder af den. Fint nok at se den, ret fascinerende, meeeeen billeder af den.... Nej det havde jeg ikke behov for.

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

Nå, men så er det da ikke bare mig! Hehe

Anmeld

23. april 2011

Mumto3

Jeg har slet ikke noget billed af nogle af mine moderkager. Har aldrig overvejet at tage billed af det! -og HVIS jeg endelig havde et billede, kunne jeg ikke drømme om at vise det til nogen, -og slet ikke offentligt på nettet.

Anmeld

23. april 2011

eElak

Årh PIS oss... Jeg har helt misforstået det med Dating.. Kan da godt forstå jeg ikke hører noget fra nogle ordentligt mænd.. jeg skal bare smække billedet på at moderkagen... 

og helst som profilbillede!!!! 

Æhm... nej -jeg forstår ikke at man vælger at smække et billede op af moderkagen... Jeg har ikke vist det billede til NOGEN så vidt jeg mindes.. hverken fremmede eller venner/familie! 
Det er noget som forbliver privat! 

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Årh PIS oss... Jeg har helt misforstået det med Dating.. Kan da godt forstå jeg ikke hører noget fra nogle ordentligt mænd.. jeg skal bare smække billedet på at moderkagen... 

og helst som profilbillede!!!! 

Æhm... nej -jeg forstår ikke at man vælger at smække et billede op af moderkagen... Jeg har ikke vist det billede til NOGEN så vidt jeg mindes.. hverken fremmede eller venner/familie! 
Det er noget som forbliver privat! 

HIhi, ja det er først når moderkagen flashes, at mændene kommer rendene! Jeg troede alle kendte den regel!? 

Anmeld

23. april 2011

eElak

Anonym skriver:

HIhi, ja det er først når moderkagen flashes, at mændene kommer rendene! Jeg troede alle kendte den regel!? 

tror jeg skal bruge sådan en dating manual... For har vidst misset mange af de uskrevne regler.. 

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

tror jeg skal bruge sådan en dating manual... For har vidst misset mange af de uskrevne regler.. 

Ja, for det giver da sig selv... Tsk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.