Hun er da fuld af løgn!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Darling<3

Fam. BS skriver:

Haha nej.. Altså sikke et eventyr hun er igangværende med at skrive.. Der må kunne laves en god film om det..

H.C. Andersen skal da passe på ikke at blive væltet af pinden ;-)

Æv nogle kedelige spørsmål der blev stillet hende..

Hahah, ja, han må jo nærmest ligge og vende sin nede i graven af frygt over Amalie

Hun bliver ikke til mere, end hvad hun er nu - og lige nu er hun jo kun kendt for at være blondinedum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

FamilenStorm

Honnie's Wife:) skriver:

Hahah, ja, han må jo nærmest ligge og vende sin nede i graven af frygt over Amalie

Hun bliver ikke til mere, end hvad hun er nu - og lige nu er hun jo kun kendt for at være blondinedum

Det tror jeg heller ikke hun gør..

Hun kan jo ikke bidrage med noget, ud over et billigt grin..

Anmeld

22. april 2011

lucas<3

Jeg forstår ikke hvordan hun kan være så meget i tvivl, om hvad hun skal sige.. Hun holdte jo HELE tiden pauser, og kan ikke rigtigt huske noget?!

Er der nogle af jer der har hørt at det var nede i Peter's SandwichShop i var?? Troede da bare at det var en baggård inde i indre KBH??

ja hun sagde det var i sandwichbar. men hun har da sagt det var i en kæller i en baggård..

men man kunne da ikke se nogle mærker, men make-up kan jo gøre en del.

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

luppe-laban skriver:

ja hun sagde det var i sandwichbar. men hun har da sagt det var i en kæller i en baggård..

men man kunne da ikke se nogle mærker, men make-up kan jo gøre en del.

Politiet har sagt ti pressen at der ikke var nogle skader eller mærker på hende, hun var jo inde dagen efter det var sket, og burde et ellet andet sted have nogle mærker???

Da jeg selv fik en på hovedet, var jeg blå under det ene øje, og mit strubehovedet havde rykket sig løs

Fatter ikke at hun ville stå frem som komplet idiot

Anmeld

22. april 2011

lucas<3

Politiet har sagt ti pressen at der ikke var nogle skader eller mærker på hende, hun var jo inde dagen efter det var sket, og burde et ellet andet sted have nogle mærker???

Da jeg selv fik en på hovedet, var jeg blå under det ene øje, og mit strubehovedet havde rykket sig løs

Fatter ikke at hun ville stå frem som komplet idiot

tror på en måde, det er fordi hun er sur over han slog op med hende.. men hendes mor får hvis en stor bøde læste jeg på eb tror jeg det var..

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

luppe-laban skriver:

tror på en måde, det er fordi hun er sur over han slog op med hende.. men hendes mor får hvis en stor bøde læste jeg på eb tror jeg det var..

Ja, det har jeg også læst, 180.000 kan bøden komme op på

Godt det ikke er mig den bliver sendt til!!!!

Anmeld

22. april 2011

lucas<3

Ja, det har jeg også læst, 180.000 kan bøden komme op på

Godt det ikke er mig den bliver sendt til!!!!

så kan hun fanme lære det..

hva blev hun spurgt a spørgsmål`

Anmeld

22. april 2011

Vial

De burde jo tekste det, når hun snakker. Det er jo ikke dansk!!

Sikke en sprogspasser!

Nå, men jeg tror faktisk på hende!! Dvs. jeg tror på at de har været oppe at skændes den nat. De har været fulde, sentimentale over brud, frustrerede og kede af det.

Alle har da oplevet, at en kæreste - eller en selv har hængt i den yderste tråd med følelserne. Jeg kan i hvert fald godt genkende det.

Det kan da virke skræmmende med en voldsom ked af det mand. Hun er da sikkert blevet forskrækket.

Problemet opstår først, da hun ikke kan sammensætte to handlinger i hoved - eller få det genfortalt så andre mennesker kan forstå det. Dvs. hendes mor forstår!! Hun vælger så lige at give den en tand mere, så der rigtig kommer drama på sagen. Derved får hun sin lille pige med hjem OG masser af medieomtale.

Anmeld

22. april 2011

Darling<3

luppe-laban skriver:

så kan hun fanme lære det..

hva blev hun spurgt a spørgsmål`

Tja?? Det var et godt spørgsmål, men jeg har spimelthen glemt det

Husker vidst ikke så godt

Mon ikke du kan gå ind på tv2's hjemmeside, og finde klippet??

Anmeld

22. april 2011

morethanperfect

Hun lyver . Det tydeligt at høre ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.