Tjek lige hvad vores "kære" Sundhedsminister har sagt!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
42 svar
0 synes godt om
21. april 2011

AnneP

Ved slet ikke hvad jeg skal sige....

http://nyhederne.tv2.dk/article.phd/id-39160860:man-opgiver-ikke-barn-pga-penge.html?forside

Føler bare det er at gøre os ufrivillige barnløse, der ikke har den mest fantastiske økonomi (fx med 2 kommunale indkomster el lig.)til nogle der bare vælger at bruge økonomien som en undskyldning for at gi' op!

Ej hvor er jeg bare harm, her går vi og sparer og vender hver krone for at kunne lægge lidt tilside for på et tidspunkt at kunne få råd til et (nyt)  forsøg, og nogle gange rammer de negativer tanker da en, om at det slet ikke er sikkert at man får "gevinst" for alle de surt optjente/ opsparret penge man "skyder" efter ens drøm!

Sorry det sure opstød! Men blev lidt ramt på den hårde måde! -og ville lige dele linket!

Men god påske til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

AnneP

kan se linket ikke virker  har ikke helt styr på det!

Men det er på tv2.dk under nyheder.

Anmeld

21. april 2011

Prinsessens'Mor<3

Ja vi så det også godt, vi blev fandme også sure.. Det er jo for latterligt og stå og sige.. Mig og kæresten blev helt forarget over det..

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

Jeg ser ikke noget galt i at skulle betale, men syns da et eller andet sted der burde være noget "behandlingsgaranti"/loft på hvor meget man kan komme til at betale.

Når alt andet i dette land er indkomstbetinget, hvorfor er fertilitetsbehandling det så ikke?

Boligstøtte ydes for dem som har brug for det, og forhøjet bidrag til enlige findes også. Hvorfor har man så ikke indrettet brugerbetalingen efter hva ens økonomi kan klare?
- blot en tanke

Anmeld

21. april 2011

Rosa

Her er linket:  http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39160860:man-opgiver-ikke-barn-pga-penge.html

Og efter min mening er han totalt blæst! Hans retorik er direkte led, for det er jo sandt hvad han siger, med at man ikke "opgiver" pga. penge og at det bare vil tage længere tid ("bare"?!), men at sige at det ligefrem er en dårlig undskyldning??? Skam dig, Bertel!!! 

Anmeld

21. april 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Her er linket:  http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-39160860:man-opgiver-ikke-barn-pga-penge.html

Og efter min mening er han totalt blæst! Hans retorik er direkte led, for det er jo sandt hvad han siger, med at man ikke "opgiver" pga. penge og at det bare vil tage længere tid ("bare"?!), men at sige at det ligefrem er en dårlig undskyldning??? Skam dig, Bertel!!! 

Anmeld

21. april 2011

Becks

Har ikke andet og sige

Anmeld

21. april 2011

AnneH

Har slet ikke ord at sige. Bliver så sur...

Anmeld

22. april 2011

AnneP

AnneH skriver:

Har slet ikke ord at sige. Bliver så sur...

Ja det var præsis også sådan jeg havde det da jeg så det!!!

Anmeld

22. april 2011

millesofie

Manden er jo mindre begavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.