Halsbrand - Lad mig høre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Holbæktrunten

MoarJ skriver:

Fik faktisk også at vide herinde at mælk kan gøre halsbranden værre... Det anede jeg ikke... 

Nej, det er der ikke mange der ved... Men måske det er forskelligt fra person til person?

Personligt virker det stik modsat på mig... Måske det har noget at gøre med mælkefedtet? Selvom der jo ikke er meget af den slags i min skummetmælk... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Mira0911

Holbæktrunten skriver:

Nej, det er der ikke mange der ved... Men måske det er forskelligt fra person til person?

Personligt virker det stik modsat på mig... Måske det har noget at gøre med mælkefedtet? Selvom der jo ikke er meget af den slags i min skummetmælk... 

Ja.. aner faktisk ikke om det er fedtet i mælken... Det virker fint på mig også, når jeg tager det engang imellem... 

Hvis man kigger i det uge for uge med graviditeten, skriver de faktisk også at mælk kan være en hjælp... 

Anmeld

23. april 2011

Troldemommi

Jeg spiser en rå kartoffel når jeg får kvalme, vil helst undgå de der medicinpræparater og det virker :-)

håber du finder en løsning som virker på dig

Anmeld

23. april 2011

Persille83

Før jeg blev gravid led jeg rigtig meget af mavesyre. Så meget at når jeg fik det, så gjorde det så ondt at jeg fik koldsved og ikke kunne tale med folk imens det stod på.Jeg fik noget medicin på recept, men det hjalp aldrig rigtig helt. I dag bruger jeg Gaviscon som er en tyggetabbelet, og den har virket med det samme.

Anmeld

23. april 2011

Mira0911

Monica P skriver:

Jeg spiser en rå kartoffel når jeg får kvalme, vil helst undgå de der medicinpræparater og det virker :-)

håber du finder en løsning som virker på dig

Jeg har fundet en løsning... Var bare interesserede i hvad andre brugte... 

Kartoffel har jeg aldrig hørt om... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.