Halsbrand - Lad mig høre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2011

merethe

Profilbillede for merethe

vanilieis hjælper rigtig godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2011

4kløver

Andet.. jeg spiste mange vand is(frys selv) den med vindue. Den hjalp på min da jeg var gravid.

Anmeld

21. april 2011

Julymama

Mandler virker rigtig godt på mig .. det var min farmor som foreslog det ..

De laver ligesom en hinde på maven så mavesyren ikke kommer op ..

Spis en 7-8 stk .. vent lidt og hvis det ikke er gået væk så spis en 7-8 stk igen .. så burde det være væk ..

havde voldsom mavesyre for 2 weekender siden .. fredag havde jeg det og lørdag .. også snakkede jeg med hende om det lørdag aften , og prøvede det så .. og har ikke haft det siden   ( i hvert fald ikke lige så slemt .. ) og hvis det kommer , spiser jeg bare lidt mandler ..

Anmeld

21. april 2011

Julymama

Mandler virker rigtig godt på mig .. det var min farmor som foreslog det ..

De laver ligesom en hinde på maven så mavesyren ikke kommer op ..

Spis en 7-8 stk .. vent lidt og hvis det ikke er gået væk så spis en 7-8 stk igen .. så burde det være væk ..

havde voldsom mavesyre for 2 weekender siden .. fredag havde jeg det og lørdag .. også snakkede jeg med hende om det lørdag aften , og prøvede det så .. og har ikke haft det siden   ( i hvert fald ikke lige så slemt .. ) og hvis det kommer , spiser jeg bare lidt mandler ..

Anmeld

21. april 2011

mn

MoarJ skriver:

Hvad bruger I for at lindre halsbranden? 

Jeg lider enormt meget af det allerede, synes det er tidligt (er 18+3), men det er nok meget forskelligt fra person til person... 

Fortæl endelig - Kom gerne med råd... 

jeg plejer at gå ud og skylle munden i vand og bagefter børste ydersiden af tænderne, af en eller anden grund hjælper det på mig.

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Bondepigen skriver:

Jeg brugte link i forrige graviditet, men syntes ikke det virkede formidabelt, men til natten tog jeg garvison, DET virkede! Men det er vist kun til brug til natten, når man skal ligge ned, så mavesyren ikke kan løbe op i halsen..

Prøvede også Link i min første graviditet, synes heller ikke det hjalp rigtigt... 

Anmeld

21. april 2011

kkk

Vi er lige langt henne og jeg har også halsbrand! Jeg spiser Novum Balancid. Går ingen steder uden at have dem med mig og de skal ligge på natbordet!!

Hvis jeg løber tør, må manden på døgnapoteket!!

Men ellers kan et glas vand med en tsk natron også hjælpe - smager ikke super godt, men virker.

Mælk, vand, mandler og andet godt virker på ingen måde her - måske i 30 sek. men så er den gal igen. Balancid virker i flere timer ad gangen.

En ringe trøst er, at jeg ved det bliver meget værre når maven bliver større...

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

Wampires skriver:

ja af jordemoderen har du fået en seddel hvorpå du skal skrive al den slags medicin du tager i løbet af graviditeten inkl. vitamintilskuddene...

har jeg i hvert fald fået netop så de kan se om man måske tager noget for meget og give råd til andre ting man kunne gøre med bestemte smerter...

Sådan en seddel fik jeg ikke 

Anmeld

21. april 2011

Mira0911

Ranarupta skriver:

Sådan en seddel fik jeg ikke 

Undre også mig.. Har aldrig fået sådan seddel, hellere ikke første graviditet... 

Anmeld

21. april 2011

Ranarupta

Jeg brugte forskellige ting:

Alminox
Mælk
Hvidt brød
Bananer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.