Kiksede dates

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Vial

HOLD kæft hvor er det sjovt og nogle gange tragisk.

Jeg har desværre ikke tid til at læse det hele. Jeg har en anden historie, der kommer på senere. HAndler om advokat med løs tarm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

eElak

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

God damn it det er satme god humor det her.... :-)

og nej - den single netdater her er ikke skræmt væk... heldigvis...

Jeg har ikke historier som matcher jeres det mindste....

Anmeld

20. april 2011

o1Mutte

Ahahaha hvor er det bare for sjovt Men samtidig har jeg lidt ondt af jer

Anmeld

20. april 2011

Carl-Emil's mor

hahah neeej hvor er det bare for godt

Jeg arbejdede for år tilbage som bartender i Hillerød og mødte selvfølgelig en fyr der som var såååååå mums, ihvertfald den gang  vi aftaler så at skulle tage på date dagen efter min vagt som bartender.. Han foreslår at hente mig også tage i drive-in i Lynge, super det lyder da som en meget god plan.. Han fortæller nok så meget om hvor lækker hans bil er og der begynder jeg sådan lidt at fornemme ok mr. kikset du kunne godt tale om noget andet..Han kommer og henter mig og jo bilen var mums, men det var han så ihvertfald ikke.. Der er rimelig stille hele vejen til Lynge og da vi ankommer spørg han hvilken film jeg vil se, siger at det bare IKKE må være en gyser fordi det kan jeg slet ikke.. Tumpen vælger alligevel en gyser og tænker ok fair nok så prøver vi.. Han henter nogle popcorn og noget at drikke, jeg vælger bare at drikke vand ( dette skal vise sig at være til hans held) filmen går igang og det går egentlig ok, den er ikke så uhyggelig.. Vælger på et tidspunkt at tage en tår vand men netop som jeg gør det kommer filmens højde/skræk punkt og jeg ender selvfølgelig med at have hæld vand ud i hele bilen + udover ham, godt det ikke var noget klistret stads

Dagen efter mente han så at vi burde gå ud og spise og insisterede på at det var en nødvendighed, dukkede aldrig op og da jeg for nyligt mødte ham igen, hilste han stort set ikke

Anmeld

20. april 2011

Darling<3

Historien er ikke pinlig som sådan, bare mere underlig , er jo kun 13 For godt 10 år siden, var jeg til X-MAS party, inde i Randers. Havde en super hyggelig aften med nogle veninder, og lige inden jeg tager hjem, er der en fyr som prikker til mig, Halløjsa

Får hans telefonnummer, og vi skriver sammen den næste måneds tid, han virker super sød og selvfølgelig helt normal

Vi aftaler så at jeg skal komme ned til ham, og jeg får min mor til at kører mig, og lover at jeg ikke skal "bolle" med ham

Da jeg kommer ind, siger han bare INTET!  Super, det skal nok blive en laaang aften!

Efter noget tid skal vi have noget aftensmad, og det passer mig super godt, for er rigtig sulten efterhånden..! Han skynder sig at SMIDE sit tøj, så han kun har underbukser på(why???) og laver så mad.. Ca hver 5 minut, KLØR HAN SIN TISSER, og spørger konstant om jeg er sulten.. (ja, det VAR jeg, men det er ligesom gået over nu mester!)

Han får skovlet noget mad ind i hovedet, og vi går ret hurtigt i seng for at se en film..

Tumpen ligger HELT stille, vender sig mod mig og siger ---- HVA?? SKAL VI KNEP ELLER HVAD??

(Nej kammerat, det skal vi så IKKE, men tak for tilbudet)

Lader som om jeg ikke rigtigt hørte ham og ligger mig til at sove, sov sindsygt dårligt den nat!!

Han tager på arbejde dagen efter, og siger at han glæder sig til at komme hjem til mig når han har fri, ja ja, det bliver godt nok bare rigtig hyggeligt...

Skynder mig at få fat i min mor, som kører med det samme, hun grinte af mig da jeg satte mig ind i bilen, jeg kunne bare ikke se det sjove i det lige her

Hørte aldrig fra ham igen, heldigvis!!

Anmeld

20. april 2011

Darling<3

Har altid været til de ældre fyre..

Har kendt ham her fyren (M) i nogle år...

Jeg er taget i byen nede i Randers, og er efterhånden kanon fuld. Møder ham ude foran Barry's og vil med ham hjem.. Han bliver ved med at sige at det er en dårlig ide, da han er venner med min far(han er ca 10 år ældre end mig, altså ham her M), og at han har en aftale dagen efter.

Vi tager hjem alligevel hjem sammen og jeg smider tøjet rundt omkring i hele lejligheden, og går hurtigt kold inde i sengen..

Dagen efter kl 8 om morgenen, ringer det på døren, sover mig dog fra det hele men får efterfølgende af vide at det var MIN FAR som han havde en aftale med..

M måtte tage alt mit tøj, jakke og sko, og kaste ind i soveværelset, hvorefter min far meget gerne vil se den pige som ligger og sover inde i sengen, M bliver ved med at sige nej, og det er privat hvem han er sammen med, min far giver op, og de smutter ud af lejligheden..

Tror aldrig min far fandt ud af at det var mig der lå og sov i sengen den morgen, og det er nok også det bedste Hehe..

Anmeld

20. april 2011

Mutti2B

Jeg copy-pastede lige min historie om bonderøven fra den anden tråd :-)Jeg vidste det... Der var jo ham bonderøven fra dating. Han virkede vildt sød og så da heller ikke helt ringe ud. På første date skal vi ud og spise og han kommer og henter mig. Da vi så leder efter en parkeringsplads tager fanden ved ham fyren og han gasser op og råber: HEP HEP, A' GIR LI' A' OMGANG, og kører en runde på parkeringspladsen. Jeg tænker: det skete bare ikke. Men bliver så bekræftet i det for tror I da ikke at idioten gør det IGEN??!!Nå men resten af aftenen var nu meget hyggelig og jeg tænkte at manden jo nok bare havde været nervøs, så ville give ham en chance til. Nogle dage efter skal han så hjem og besøge mig. Det ringer på døren og jeg åbner og siger hej. Manden vælger så at rååååbe GOOOOOOOOOOOOOOO AAAAAAFTEN + "HELE MIT NAVN". Jeg skynder mig at hiiiive manden ind i min lejlighed. Fuck, hvor var det pinligt. Nu vidste samtlige i min opgang at JEG havde fået besøg af bonderøven. Arrgh, altså! Vi beslutter at se en film i fjerneren og ligger på sofaen i ske. Men hver gang der var reklamepause råbte han: KYSSEPAUSE og prøvede at kysse mig. AAADR. Det var så sidste gang jeg så ham. Amen altså...! Skulle da aldrig ha sagt ja til 2. date. Det var så kikset.

Anmeld

16. juni 2011

Stjernestoev

Rosa skriver:

NOOOO?!!!! Jeg har aldrig hørt noget lignende!!!???  Kæft hvor creepy - det er helt helt forkert!!! 

Var engang på en date med en fyr jeg havde mødt på en cafe. Vi tog hen et sted hvor der var livemusik, altså bare 3-4 unge mennesker der spillede kopi-hits. Vi sad og morede os over at det ikke lød særligt fantastisk (de var 18 år gamle max) og på vejen ud støder vi så på bandet, og jeg smiler til dem og siger pænt tak for musikken og at det var rigtig fint. Da vi kommer ud vender han sig rasende imod mig "Hvorfor står du og LYVER dem lige op i ansigtet??!!! Hvad fanden har du gang i???!" Jeg blev mildest talt forbløffet og nåede derfor ikke rigtigt at svare igen før han undskyldte og forsøgte at give mig en krammer... Jeg aner faktisk ikke rigtigt hvorfor (jo fordi han var megalækker, jeg var netop blevet single af egen fri vilje og var pænt beruset) men vi endte hjemme hos mig, hvor vi kom af tøjet og lige i sekundet inden vi.. you know... kom igang sætter han sig pludselig op splitterravende Hans Jørgen og vender ryggen til mig på sengen og begynder at hyle dramatisk  Jeg sætter mig op og lægger en hånd på hans ryg, og spørger hvad der er galt, og han vender sig rasende mod mig, med tårerne strømmende ned af ansigtet og råber hysterisk "Du fatter bare ikke en skid!!! Du kender mig overhovedet ikke!!!!" 

Det måtte jeg jo give ham ret i, og efter det spetakel havde jeg mistet enhver lyst til at lave om derpå!  Jeg fik stille og roligt listet mig i tøjet, og tilbragte herefter over en time på at få ham

1.til at stoppe med at tude og klynke dramatisk

2.til at tage sit tøj på, eller i det mindste dække sig lidt til - han sad jo bare der med bar røv og hylede på min sengekant

3. til at forstå at det var på tide at smutte UD af min lejlighed og hjem - (evt. til sin mor?)

Han ville ingen af delene, og jeg tilbød så at han kunne lægge sig i sengen og sove lidt og SÅ gå hjem. Jeg satte mig så ved spisebordet og han trillede om på ryggen og hylede videre. På det tidspunkt kan jeg huske at jeg syntes det var totalt komisk, og sms'ede endda lidt med en veninde mens han lå der... Pludselig klynkede han om jeg ikke godt ville komme og holde lidt om ham. Jeg sagde at nej, det ville jeg ikke, men jeg kunne komme over og sidde ved siden af ham og så kunne vi snakke lidt til han fik tøj på. Da jeg sætter mig ned kaster han sig ind over mit skød, klamrer sig til mig og fandme om han ikke ligesåstille begynder at HUMPE MIT BEN??????!!!!  Så var toget altså kørt for mig og jeg rejste mig meget bestemt, samlede hans tøj sammen og bad ham iskoldt om at gå. Han snøftede ig hulkede mens han kom i tøjet, og jeg kunne høre ham snøfte hele vejen henad gaden, mens jeg rystet fik ringet min veninde op. Jeg så ham aldrig igen men modtog et opkald dagen efter om at det var slut mellem os, for han kunne ikke overskue et forhold lige nu, og han synes ikke at vi passede sammen... Yeah, OK! 

Hahahahahahaha! hvor er det sygt!

Anmeld

16. juni 2011

Stjernestoev

KaMa skriver:

Kiksede dates..

I forlængelse af evas tråd i går aftes, så vil jeg ligge ud med en kikset date. Håber, at andre vil bidrage med deres historier – gerne gentagelser af dem fra i går aftes.

Nu skal de mænd altså have deres egen tråd.

Her en lille (uskyldig) en.

For mange år siden fandt min veninde i fyr til mig via nettet. Hun syntes, at vi ville passe så godt sammen. Han var blandt andet meget høj.

Jeg får kontakt til ham, og han er sådan lidt nørdet. Bor på et kollegie på Østerbro. Jeg boede på Amager. Vi aftaler at mødes hos mig (modigt).

Allerede før mødet, så tænkte jeg, at det der aldrig bliver godt. Jeg havde derfor ikke ulejliget mig med at klæde mig pænt på (havde joggingbukser på.. hvem er så kikset??).

Det ringer på dørtelefonen. Jeg hører voldsomme tramp og kan hurtig konkludere, at et stk. MEGET ivrig mand på over 2 m og 100 kg SPURTER op af trapperne.. Ja, han var jo spændt på at se mig..

Han har glemt at tage sine cykelspænder af. Det kan ske. Han har bagt en kage, som han har taget med.. Sødt, men igen lidt kikset.

Da han skærer  kagen ud, starter med at save en firkant ud midt i kagen (??). Som han sagde: Min mor er her ikke, så vi kan lige så godt tage det bedste stykke først.. Sødt eller kikset. Den kunne gå, hvis alt andet spillede.

Aftenen bliver lang, men jeg får den afsluttet. Da jeg siger farvel giver jeg ham en krammer. Det skulle jeg ikke have gjort. Jeg havde nær aldrig blevet løsladt igen. Nøj, han nød det!

Dagen efter får jeg en mail, hvor han detaljeret gennemgår hele aftenen. Han lægger vægt på, at jeg var fuldstændig uimodståelig, da jeg er en pige uden makeup og i joggingbukser.. (arrrh pis!)

Han får skrevet sider op og sider ned om den der krammer, som han aldrig før i sit liv havde oplevet værende så varm og intens. Ja tak!!

Nå, den blev jo lidt svær for mig, men jeg formåede at cutte ham med noget i stil med, at vi ikke passede sammen.

Han ringer grådkvalt. Uh, det var svært. Får igen afvist. Han skriver så til mig, at han har lavet noget til mig, om han må cykle forbi og aflevere det. Jeg siger nej tak. Han insisterer. Der blev jeg lidt crepy over ham. Siger, at han kan blive lukket ind i opgangen og smide det i postkassen. At han ikke skal komme op, og jeg ikke vil se ham.

Han cykler fra Østerbro til Amager en lørdag aften. Bliver lukket ind i opgangen og smutter derefter op på cyklen og kører hjem. Da jeg har sikret mig, at han er helt væk, så går jeg ned og henter en tyk konvolut i postkassen.

Brevet gemmer på et laaaangt brev om, at jeg er så fantastisk. Udover brevet ligger der en cd. Hjemmebrændt, hjemmemixet og med hjemmelavet cover. Cd’en hedder ”Alle tiders kvindelige former i joggingbukser” (han havde da humor!). Jeg ringer til min veninde, og siger, at hun ALDRIG skal finde fyre til mig mere.

Jeg går i gang med at sætte gardiner op (var lige flyttet). På anlægget er cd’en ved at starte. Jeg var mildest talt ved at falde ned af stolen, da der i rummet breder sig en dyb ryst fra en mand: ”Hej Karina, jeg har samlet nogle sange til dig. Nogle sange der betyder meget for mig osv”. OMG tænkte jeg.

Den første sang starter. Det var den, der hed ”who let the dogs out”, som hittede meget den gang. Nå, men pludselige er der igen en høj mandestemme, der synger med på sangen. Dog med en lidt ændret tekst. WHO LET CHRISTIAN OUT.

Total scary og mega kikset. Min føromtalte veninde holdt fest og jeg ringede hende op igen. Alle tøserne skulle høre sangen og var smadret af grin. Der var alt fra operasange til smølfesange.. og HAN SANG MED.. Åh gud!

Fedt fedt fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.